|
Inlägg #1: Postat: 2008-03-09 16:57:00
|
|
Billy Butt |
Anna Li - Du är helt ute och cyklar! Din tolkning av mig är helt fel. Du har INTE läst mina artiklar. OIm du hade gjort det då skulle du veta att jag har en mycket balaserad och opartisk inställning och att jag värnar lika mycket om våldtagna kvinnor som jag gör oskyldigt dömda män.Tjejer som du förtölr debatten genom att bara slänga ur er en massa felaktiga kommentarer. Jag utnämner dig till månadens CLOWN för detta. Läs mina texter för fan och ta in vad du läser!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-03-09 16:59:00
|
|
Billy Butt |
Har du fel på ögonen människa? Ser du inte att jag skriver att jag INTE TAR STÄLLNING I TITOs Skuldfråga? Är du dum i huvudet ... eller är du bara en slarvig läsare?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-03-09 17:01:00
|
|
Billy Butt |
å du... våldtäktsmän är INTE alltid oskyldiga - det är just detta som jag säger hela tiden... det är fler skyldiga som går fria än oskyldiga som döms - Lyssna och LÄS NOGA nästa gåmngen - HÖNSHJÄRNA!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-03-09 18:47:00
|
|
Mahria |
BILLY, och vem är det som ligger på gränsen till åtalbara kommentarer nu då? Ska en "musikproducent" uttrycka sig så vulgärt om presumtiva skivköpare? Jag förstår faktiskt inte att du kallar dig musikproducent, Så länge du inte kan/vill berätta vad du sysslar med nu för tiden och inte 10-20-30 år sedan! är du inte värd att tas på allvar.
|
| |