Inlägg #1: Postat: 2008-02-08 13:13:00
|
Anna Drangel |
Tack Unto...det var faktiskt länge sedan... men det är kul att "höra" att en välkänd sourzare som du är kvar! Än finns hopp.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-02-08 14:31:00
|
Unto S |
Anna D. Det är femårsjubileum nu i februari. Fem år har jag skrivit och kommenterat här på Sourze, lika länge som Bush har krigat mot Irak, det är faktiskt länge. Sista tiden har artiklarna blivit färre, det är svårare att få igenom sina artiklar. Kommentarrutan gillar jag bäst, där kan man ta ut svängarna ordentligt och säga sitt hjärtas mening. Ja, två gånger har jag blivit avstängt för ”mitt hjärtas mening” … Har funderat på blogg också men jag tror att Sourze är bäst att ge inspiration.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-02-08 22:03:00
|
GunnarL |
Jag instämmer med Unto i att det var roligt att se Ditt namn på sidan igen Anna Drangel. Med förnuftiga åsikter och balanserade inlägg som vanligt!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-02-08 23:34:00
|
Janne B |
2 Unto / Blogg misslyckas de flesta med och slutar efter ett tag. HÄR får man alltid ett visst antal läsare.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-02-08 23:48:00
|
Jocke S |
Ja sist jag såg dig här Anna Drangel, blev jag ju kallad "skitstövlia" av dig. Men innan detta hade du lovat mig att skriva en "feministisk kärleksdikt" om mannen. Jag väntar!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2008-02-09 11:23:00
|
Anna Drangel |
Hej Janne, Gunnar och Jocke! Det är alltid kul att skriva på Sourze. Problemet är snarare att man lätt fastnar... Vissa har sin Facebook och MySpace och andra har sitt Sourze. Jocke: Ibland kan det ta en livstid att skriva en fin kärleksdikt. Men jag har någon att öva på...
|
|