Jag vill se Hillary som president!

Inlägg #1: Postat: 2008-02-08 11:01:00
Ramona Fransson
Jag tycker också att Obama verkar vara en bra person, men det jag skulle tveka på, om jag vore amerikan och skulle rösta, är om han klarar av det tjuv och rackarspel, som väntar bakom kulisserna. Det tror jag Hillary mer än väl har kollen på! Med tanke på hennes man Bill Clintons svek!
Inlägg #2: Postat: 2008-02-08 11:05:00
Leif-Arne
Nog tror jag att ingen som kommit så långt som Obama är någon oskyldig konfirmand direkt. Ingen som kommit dithän kan vara helt fjärran tjuv och rackarspel.
Inlägg #3: Postat: 2008-02-08 11:05:00
Eleni Schmidt
Manga haller med dig, de foredrar erfarenhet framfor "ungdom". Men erfarenhet kommer ganska snabbt. Men fragan ar forstas om Obama skulle klara av alla tjuvnyp som republikanerna kommer att komma med i slutkampen.
Inlägg #4: Postat: 2008-02-08 11:07:00
Leif-Arne
3 Obama blir nog en svårare motståndare för republikanerna än H. Vad gäller tjuvnyp så finns det staber i båda lägren som inte gör något annat än hittar på sådana.
Inlägg #5: Postat: 2008-02-08 11:11:00
Leif-Arne
Dessutom blir det svårt om nu R. nominerar en "mitt politiker som McCain som ger ett rätt hyggligt intryck, jämfört med andra kandidater som ligger någonstans i närheten av Djingis Kah
Inlägg #6: Postat: 2008-02-08 11:20:00
Eleni Schmidt
4 jo jag vet att alla gillar tjuvnyp, men Obamas pappa var ju muslim sa republikanerna kan kanske spela pa ismlamofobin...5 Det ar sant, folk tenderar att forutsatta att det blir en demokrat den har gangen. Det ar nog ett misstag.
Laddar...