"Balkongflickor"

Inlägg #1: Postat: 2008-02-06 16:32:00
Janne B
Folk har vaknat upp för länge sedan och bekämpar just dessa företeelser men man bekämpar inte invandrare för den sakens skull. Är du vaken över det?
Inlägg #2: Postat: 2008-02-06 19:01:00
Unto S
Mångkulturen har också gjort att nazismen har vaknat och förbrytelser mot invandrare har ökat lavinartat. Men ärligt talat så föredrar jag mångkulturen hellre än nazismen. Ett bra förslag är att nazister sådana som t.ex. "robbe 74" interneras i koncentrationsläger liknande Guantanamo. Naturligtvist efter demokratiska rättegångar. Nazister är lätt att fälla, brott mot mänskliga rättigheter skulle i så fall vara åtalspunkten.
Inlägg #3: Postat: 2008-02-06 19:10:00
Elvy
Bra, Unto S.
Inlägg #4: Postat: 2008-02-06 20:15:00
Bongo Bongo
Inser det utsiktslösa i att begära fakta från en landsförädare som Unto men den lögnaktiga utsagan; "förbrytelser mot invandrare har ökat lavinartat." gör att jag trots allt måste kräva fakta i på bordet. Nå, rödgardist, bevis?
Inlägg #5: Postat: 2008-02-06 20:26:00
Janne B
Den svenska enhetskulturen från 1950-talet kommer inte åter. Alltså måste vi lära oss att på ett positvt sätt handskas med Mångkulturen, flera religioner mm. Vi infödingar måste lära oss segla i en ny sjö eller må illa. Robbe 74 , ta dig en seglarkurs om det Nya Sverige.
Inlägg #6: Postat: 2008-02-07 14:43:00
Elvy
Första gången som jag såg mörkhyade människor, var någon gång under sommaren 1958, det var två Indienfödda flickor, som tillsammans med sina adoptivföräldrar, var på besök i Vidsel. Andra gången som jag såg en mörkhyad människa, var den 6/9 1964 på en av scenerna på nöjesfältet Liseberg, det var den Västindienfödde artisten Emile Ford. Omkring mej numera så ser jag många mörkhyade människor, och tack och lov för det.
Inlägg #7: Postat: 2008-02-07 14:43:00
Elvy
Första gången som jag såg mörkhyade människor, var någon gång under sommaren 1958, det var två Indienfödda flickor, som tillsammans med sina adoptivföräldrar, var på besök i Vidsel. Andra gången som jag såg en mörkhyad människa, var den 6/9 1964 på en av scenerna på nöjesfältet Liseberg, det var den Västindienfödde artisten Emile Ford. Omkring mej numera så ser jag många mörkhyade människor, och tack och lov för det.
Inlägg #8: Postat: 2008-02-07 14:47:00
Elvy
För hur skulle det annars gå för mej och robbe74 om dom flesta som här gör dom mycket nödvändiga och lågbetalda jobben började strejka.
Inlägg #9: Postat: 2008-03-10 12:35:00
johnnyreb77
Svar1a - Det finns alltid strejkbrytare.
Svar1b - Behövs det arbetskraft utifrån så ska dom antingen hämtas
från närliggande länder eller vara stenhårt arbetseffektiva från bortre Asien, inget av dessa krav uppfylls av dagens Regim. Måna och Reinfeldt vill bara ta hit en massa ineffektiva folk från Afrika och Arabien och en massa andra muslimer, rent schematiskt älskar politikerna muslimerna medans vi gräsrötter hatar dom.
Inlägg #10: Postat: 2008-03-10 12:41:00
johnnyreb77
Att sen ställen som sourze.se har en
benägenhet att dra till sig diverse folkförrädare är ju en sak,men en och annan vettig finns det visst.
Men givetvis sätter Unto S och hans likasinnade igång och kallar ALLA invandrings-kritiker för NAZISTER så fort det dyker upp en ny invandrings-kritiker eller mångkulturkritiker här på sourze. Jag hoppas vi kan dela Sverige snart så att alla som inte tror på multikulti kan få leva i en egen del av Sverige, ..
Inlägg #11: Postat: 2008-03-10 12:48:00
johnnyreb77
...En lösning som för övrigt många mångkulturellt troende här på sourze har hållit med mig om, men en lösning som dom mångkulturellt troendes politiker stenhårt avvisar.
Men vi Nationella ger oss aldrig,vi kräver åtgärder som förhindrar att etniska Svenskar dör som flugor av det mångkulturella eländet. Tillgodoses ej våra krav kan framtida våld emot Regimen ej uteslutas, fler etniska Svenskar får inte dö av multikulti, vi har inte råd med det.,
Inlägg #12: Postat: 2008-03-10 12:51:00
Leif-Arne
Eller så för väl den som lider under månkulturens ok göra som den Sverige Demokrat som grät ut i ett insändarprogram till Täppas ? och förklarade: "-Att det här landet var så förstört redan, att han minsann skulle flytta till ett land där dom inte tog in några d***a invandrare!"
Laddar...