|
Inlägg #1: Postat: 2008-02-04 06:06:00
|
|
Inger-Sofia |
...När man läser din artikel.Rakt av.Kittlar humorn.När man läser lite till.Ser man oxså sorgen.Över hur vi människor.Låst in våra tankar och känslor.I trångsynhetens och fördomarnas garderober.Toffelhjälten.Är vänlig,varm.Som månar om de sina.Är snäll.Utan att utplåna sig.Att inte Uppskatta människan i toffeln.Att låta gårdagens tankar,låsa om de nya.Är sorgligt.Bra var din artikel skriven.Du gav oss några nycklar.k.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-02-04 06:17:00
|
|
Inger-Sofia |
God morgon L-A.Hann inte med orden igår.Dom två smilen.Skulle stå för det jag kännde.Inför din artikel.Men jag missade i farten .Att vända det ena smilet andra vägen.Det finns kvinnliga tofflor oxså.Det råder ingen skillnad.Mer än på orden,uttryckssätt.Det vedertaget.Som fortfarande hänger med/på oss.Det är upp till var och en av oss.Att städa upp.I våra garderober.Allt vi lagrat/lagrar där.Ulltofflor Är det mest naturliga,varma som finns.Inget slår det äkta.Som av naturen är skänkt
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-02-04 08:28:00
|
|
Leif-Arne |
Det är spännande att se hur olika läsare uppfattar en text, mest skrev jag efter en idé jag fick av en kommentar här på S. Jag blir så glad för alla era kommentarer.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-02-04 08:34:00
|
|
Janne B |
Ja Leif Arne/ Vi är ju alla "experter" på detta ämne för vi har ju alla träffat dessa sorters par samt deras motsatser. Det är rätt kul att höra tonåringar beskriva sina föräldrars relationer.....
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-02-04 08:44:00
|
|
Leif-Arne |
4 Bara inte ens egna tonåringar väl. Men nog är väl de flesta förhållanden mer komplexa än man först tror.
|
| |