|
Inlägg #1: Postat: 2008-01-28 21:45:00
|
|
Marcus |
Den dan ni tar tag i era liv och söker upp er karriär eller er historia själva kan ni nå precis lika långt som oss män, ja längre i många fall eftersom ni har större läshuvuden än vi män. Men ni skyller ifrån er... på männen... på något utanför er själva....
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-01-28 21:47:00
|
|
Marcus |
så skulle aldrig Carolina Kluft eller Anja Person resonera, inte heller Börje Salming eller Zlatan.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-01-28 21:47:00
|
|
Marcus |
Men lika mycket som ni anser att ni blir itutade att män är viktigare.... itutar FEMINISTER in i era hjärnor att ni är och förblir offer!!!!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-01-28 21:48:00
|
|
Marcus |
Så så länge ni lyssnar på feminismen så kommer väldigt få av er nå era mål.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-01-28 21:50:00
|
|
Marcus |
eller för att vara helt ärlig... ingen av er kommer nå era mål.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2008-01-30 13:22:00
|
|
Tjejenistövlarna |
marcus du är fördomsfull.
Du är fördomsfull mot mig när du tror att jag är ett offer.
För det är just det jag inte är när jag säger ifrån.
Det är precis vad jag gör och det gör mig till ett mindre offer än en person som inte säger ifrån.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2008-01-30 13:24:00
|
|
Tjejenistövlarna |
Du verkar tro att jag inte kan göra karriär och ta vara på saker som jag står för på samma gång.
Du verkar lite småkorkad helt ärligt sagt.
Det är som att jag skulle säga till dig. Sluta kolla på fotboll för du blir bara dum av det och du kommer aldrig bli ett proffs.
Ska jag ens kommentera dina idiotiska förklaringar på vad kvinnor är och inte är? Seriöst skärp dig.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2008-01-30 13:25:00
|
|
Tjejenistövlarna |
marcus du har inte fatta hälfte
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2008-01-30 13:26:00
|
|
Tjejenistövlarna |
Om det inte var för feministerna ¨förr tiden så hade inte ens kvinnor fått tävla.. IDIOT
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2008-01-30 13:35:00
|
|
Tjejenistövlarna |
det handlar som sagt in om historia i sig.
Det handlar om hur man Idag lägger upp arbetet kring historia.
Hur vi IDAG använder oss av lektioner där killarna får företräde till mannens historia.
IDAG borde vi veta bättre.
Det finns en systematisk orättvisa som pågår i våra skolor.
Det är starkt orättvist hur man i skolan undervisar i historia.
Det är något som påverkar oss djupt. Och det är viktigt att ändra på undervisningen så att unga tjejer får en starkare självbild.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2008-01-30 14:00:00
|
|
Jocke S |
9 Sånt struntprat! Och beviset kom ju redan efter. Den som kallar andra för "idiot" saknar argument och visar sin nivå!
Kvinnlig idrott kom när kvinnorna själva blev intresserade, av att se andra än manliga idrottare, eller tröttande på att sluta håna manlig idrott, ganska vanligt. Feminismen slår oftast in öppna dörrar! Ren sabotageverksamhet!
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2008-01-31 20:08:00
|
|
Marcus |
Svar 6 du erkänner ju själv att du är ett offer, visserliigen ett mindre offer för att du "säger ifrån". Men en människa som inte är ett offer skulle inte ens behöva säga ifrån.
|
| |