Är män viktigare än kvinnor?

Inlägg #1: Postat: 2008-01-30 13:10:00
Tjejenistövlarna
Grejen e den biff.
att kvinnor har betytt mycket för samhället.
bara för att kvinnor är och har varit nertrycka för att det är kvinnor så anser inte jag att man ska utlämna deras historia i skolan.
skolan ska vara fri från sånt.
det är det som är skillnaden.
Och finns det inga kvinnor att tala om från en historia så ska man också tala om varför det är så.
Och finns det få kvinnor så ska man ta upp dessa för att ge kvinnor en bit av sin egen histora. För att ge tjejer en bättre självbild .
Inlägg #2: Postat: 2008-01-30 20:47:00
Biff
Har kvinnor en egen historia? Hur menar du då, är det typ sminkets utveckling? : Skämt åsido, jag har ingen aning om vad historiekurserna i grundskola och gymnasium handlar om i dag, om de ens finns kvar, så jag ska inte uttala mig. Vilka kvinnor tycker du ska framhävas?
Inlägg #3: Postat: 2008-01-31 14:59:00
Tjejenistövlarna
Biffen du är ju orsaken till att vi behöver lära oss mer. för du kan ju ingenting om den... du är ju en levande reklampelare för det jag säger..
Och ja kvinnor har en historia. Precis som män så har vi vandrat på den här jorden.
Även om ni kanske är mer upptagna med era egon.
Inlägg #4: Postat: 2008-01-31 15:01:00
Tjejenistövlarna
Du framställer dig endast som en otroligt korkad person när du skriver som du gör BIFF. Du kan inte ha mycket till hjärna.
Den kvinnliga historia som vi har består i att kvinnor blivit förtryckta till att vara något slags behag till männen. Och om det nu är vår historia så ska den berättats.
Om hur vi blivit utfrysta och förtryckta.
Inlägg #5: Postat: 2008-01-31 19:51:00
Biff
troll
Laddar...