Inlägg #1: Postat: 2008-01-24 18:49:00
|
Uno Hansson |
Under en tid så har jag undrat över om det är många som är i ungefär samma situation som den som du Alexandra beskriver. Det som jag tror mest på är den där om 250 000 kr på en verkligt bra idé, om den nu är realstisk och verkligt genomförbar. Men jag tror inte på att det räcker med en affärsidé där just du ökar dina inkomster. Utan dina kunder bör samtidigt ges hopp om att de framgent mer och mer kan minska sina utgifter...
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-01-24 20:19:00
|
Lars Nilsson |
Och om det var lite stake i Dig skulle Du skaffa ett jobb istället för att skriva tiggarbrev på Sourze.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-01-24 22:53:00
|
Sunny |
Om jag haft väldigt mycket pengar finns det så mycket jag kunde ha backat upp!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-01-24 23:13:00
|
Pia K |
Om jag inte hade läst "Nyckeln till Paradiset" som du skrivit, skulle jag tvivla på dina avsikter.
Däremot är det inget bra sätt att tigga pengar på Sourze. Påminner om tiggarna i tunnelbanan, som är fullkomligt vidriga.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-01-25 00:43:00
|
Telluselle |
Jag kommer givetvis att redovisa om/hur mycket kr och vad man kan tolka i det... i början av nästa vecka. Det finns förutom den uppenbara anledningen även en annan som omfattar ALLA människor i Sverige. Klura på den.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2008-01-25 11:37:00
|
PerJ |
Har nu satt in pengar på ditt konto, du behöver dom mer än jag. Skickar ett mail också. MVH Per
|
|
Inlägg #7: Postat: 2008-01-25 12:47:00
|
hallmen |
Hahahaha. Hyra om den inte är extremt hög ca 2500kr har man rätt till enligt socialbidragsnormen, förutsatt att det inte är nåt lurt eller att man klantat sig ordentligt. Så pengar av mig får du inte.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2008-01-25 23:26:00
|
Franklin |
Hej Alexandra. Vad gör du själv åt din situation? Har du gjort rätt val här i livet? Kan du styra upp skutan rätt? Hur ska du ta dig ur denna situation? Jag har varit där du verkar befinna dig men har i dag ett fast jobb och enriktigt bra lön. För mig krävdes en total ovärdering av mina val och hur jag såg på livet. För övrigt kan du få pengar av mig om du ger mig en riktigt bra motvering. Pengar har jag nämligen gott om numera. Tack vare att jag la om kursen för några år sedan.
|
|