|
Inlägg #1: Postat: 2008-01-21 21:22:00
|
|
AlfVerner |
Vad gäller skuldfrågan så är Tito redan dömd. Jag tror inte någon tvivlar på att han lockat med sitt kändisskap och lekt med den sure både här och där, det är inte ens orginellt. Sen finns det säkert fler fall där den tagna kanske upplevde att hon egentligen inte ville på en skala. Vad gäller okändisbarnflicken är min bedömning att hon tryckts fram av Bodström&co. Det var säkert ett övergrepp, men inget hon själv ville påminnas om 8 år efter.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-01-21 21:26:00
|
|
AlfVerner |
Däremot samtalade jag med en av mina mest begåvade vänner, som följt "Billy Butt"-fallet och han anser att det var ett justitiemord av Guds nåde. Eftersom jag till 100 litar på hans omdöme, så frikänner även jag Billy Butt, dessutom med en allvarligt menad ursäkt.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-01-21 21:29:00
|
|
AlfVerner |
....hade BB fått honom att skriva i sitt ärende, hade han förmodligen blåst rent hus och tvättat rättsrötan med tigerbalsam. Sorry BB.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-01-21 21:51:00
|
|
AlfVerner |
...fast att jag vet att det jag skriver är "trams", "nonens" etc., och inte betyder någonting för en så betydelsefull man som gjort så mycket och känner så många, så kan jag åtminstone utnyttja yttrandefriheten.
|
| |