Al Gore utövar positiv makt

Inlägg #1: Postat: 2008-01-23 08:30:00
PStilbs
Läs gärna min artikel från i höstas här i sourze: "Al Gore är en cynisk lögnare". Ytterligare rutten information som kommit fram sedan dess är hans starka intressen i företag som "har som affärsidé" att göra pengar på "utsläppsrätter" och besläktade saker.
Inlägg #2: Postat: 2008-01-23 19:35:00
kevbea
Jag glömma aldrig en TV seqvens där Gore skulle "bjuder" lite press folk på kaffe.
Hans assistent fick bära den stora överlastad brickan med kaffe hela vägen från högkvarteret till det samlade press kår. Precis framme hos de, tog Gore brickan och med ett stort leende "bjöd" alla på kaffe. Jag tror inte en sekund på honom. Han är inget annat än en media hora och således duktigt politiker.
Inlägg #3: Postat: 2008-01-24 14:54:00
Sunny
Man har en tendens ata fata saken som så att dett aär ete nytt intresse hos Gore i.o.m. det förlorade presidentvalet. Så är inte fallet: Gore har agiterat o skrev redan 1992 mycket brta bok i ämnet
Inlägg #4: Postat: 2008-01-25 00:42:00
Telluselle
Jag kommer givetvis att redovisa om/hur mycket kr och vad man kan tolka i det... i början av nästa vecka. Det finns förutom den uppenbara anledningen även en annan som omfattar ALLA människor i Sverige. Klura på den.
Laddar...