|
Inlägg #1: Postat: 2008-01-19 18:36:00
|
|
Janne B |
Hårda ord på S...måste jag tolka som att det är just i kommentarerna som du farit mest illa.. Jag har flera ggr skrivit här att många "anständiga" människor inte vill medverka här för de möts av allt för hemska ord. De medverkar några ggr och försvinner.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-01-19 18:40:00
|
|
Janne B |
Frågan ställs på sin spetz! Kan Sourze drivas vidare utan en högre grad av redaktionell kontroll?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-01-19 18:52:00
|
|
Janne B |
Ja dessa mina ord har jag sänt direkt till redaktionen också...Ja
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-01-20 00:27:00
|
|
Sunny |
Håller med dig Janne: Birgitta är en av mina favoriter oxå
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-01-20 01:38:00
|
|
Janne B |
Birgitta har en hemsida och en blogg - men de är svårhittade i natt...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2008-01-20 07:05:00
|
|
Inger-Sofia |
God morgon.Birgitta.Tråkigt att läsa.På många sätt. Att du tänker sluta skriva här på sourze.och Anledningen till det.Att stanna till inför dina ord.Ta sig en rejäl funderare.På vad/hur man själv skriver .Skadar inte Då och då.Men nu När vi har fått veta DIN gräns.Kan du då inte ta det under övervägande.EN gång till.Det tar tid Att lära känna/förstå .Bli medveten "Det gäller. Att lämna skorna utanför dörren.När man kliver in i någon annans hus.Men ibland hetsar tiden.Och skorna blir på." Kram
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2008-01-20 07:33:00
|
|
Inger-Sofia |
God morgon så oxså du janne och ALLa ni andra.jag rös lite över dina ord.Om redaktionen roll,att ha lite mera koll,Det fria ordet har sitt pris.Att ut-sortera.Även om det ibland vore skönt,så kommer vi inte undan vårt eget ansvar Vi som skriver här.Att tänka oss för.Säga ifrån,som nu Birgitta gjort.När vi tycker något är fel.Om vi inte kan hantera Genom lärdomar gå vidare. vi är ju vuxna människor.Ja då behöver vi nog någon över oss Som har koll på våra ord.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2008-01-20 07:39:00
|
|
Inger-Sofia |
Men det priset är då jag inte villig att betala.Det är alldeles för högt satt.Kanske menar du något annat.Än det jag uppfattat Av/om dina ord..Vi får hjälpas åt.Att städa och hålla rent själva.Så sourze kan få bli Det vi själva vill att det skall vara.Det fria ordets och läsarnas tidning... k.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2008-01-20 07:55:00
|
|
Inger-Sofia |
hmm..det här med skorna ja.Jag glömnde... Det fria ordet,som med Respekt skrivs av läsarna själva.DET är väl ett mål.som är gott nog att ha i sikte....
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2008-01-20 11:04:00
|
|
Janne B |
Jag menar att här förekommer ingen åsiktscensur och så ska vi ha det. Originalitet ska stödjas. Men ingen har rätt att diskutera en annan persons könsorgan på ett förnedrande sätt. Det skedde för en veckan sedan här. Uppfinna nya köns och svärord i stället för argument ska åtgärdas. Politiska argument ska befrämjas men rent sjukliga ordval ska snabbt sorteras bort. Ingen människa ska vanäras, vanhedras i ett seriöst media.
|
| |