Inlägg #1: Postat: 2008-01-19 17:45:00
|
Lars Nilsson |
Nu tillhör jag de gäng, som kan vara rejält elak i mina kommentarer här på Sourze, även om jag på raken inte kan komma ihåg att jag varit det mot Dig. Det jag däremot kommer ihåg är att jag gillat många av fina personligt präglade artiklar. Visst har jag också fått skit i mailen när man som jag skrivit sådär en 130 artiklar. Men det är olika hur man upplever det och jag skall inte vara den som skall döma. Men synd är det att Du inte fortsätter.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-01-19 18:32:00
|
Janne B |
DETTA känns som ett hårt slag för Birgitta S har för mig nästan förkroppsligat det bästa med Sourze, långa perioder. Du har även plockat bort alla tidigare artiklar. O vad tungt det känns.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-01-19 21:53:00
|
peter_ |
Jag har tyvärr inte hunnit läsa dina senaste artiklar och kommentarerna till dessa. De verkar vara borttagna nu. Jag beklagar verkligen om du har råkat illa ut och om du står fast vid att sluta skriva. När det gäller djupare resonemang så är du min favorit och den som gett mig mest. Du har ofta formulerat tankar som jag själv har burit på men som inte riktigt kommit upp till ytan ännu.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-01-19 23:05:00
|
Tasja |
Håller med dig, förstår inte heller varför man ska envisas med att läsa om man inte gillar det man läser. Men men inget att göra åt, en del bara är sådana.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-01-20 00:26:00
|
Sunny |
Birgitta: Jag hann inte läsa din sista text så jag vet inte om någon där varit dum,Men jag kan försäkra dig om att just dina texter har varit till stor glädje för mig. Av alla på Sourze så tillhör du dem vars texter jag aldrig missar . Nu har jag visst ändå missat någonting viktigt? Kan du inte majla den texten tilll mig?
Kram Sunny
|
|
Inlägg #6: Postat: 2008-01-20 12:08:00
|
Ramona Fransson |
Bästa Birgitta, "Stå på dig annars gör någon annan det" Du har all rätt att uttrycka dig med dina texter och dessvärre kommer det alltid finnas människor som mår dåligt och vill ha ut sitt dåliga humör på något eller någon. Men svarar man vänligt tillbaka brukar de flesta bli förvånade! Lycka till!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2008-01-20 12:44:00
|
Unto S |
Till vilken plats tar du vägen nu med dina skriverier? Poeter.se som hade över 10 000 medlemmar lägger ner sin verksamhet. Orsaken sägs vara att han som håller i det orkar inte längre. Men jag har en annan förklaring. Poeter.se är mesig, där handlar det mesta om ”hjärta och smärta”. Sådana sajter är inte livsdugliga. Sourze är livsduglig och har klarat sig igenom svåra kriser. Här kan alla säga sin mening Även om vissa som jag t.ex. har lite svårare att få texter publicerade.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2008-01-20 13:57:00
|
Beth4020 |
Jag kanske ska ta till orda och säga att jag uppskattar djupt de som uppskattar det jag skriver.
Jag har "smakat" på vad som egentligen gick fel i min artikel och jag tror jag stötte på en "helig ko" och vissa blev provocerade......
|
|