|
Inlägg #1: Postat: 2008-01-18 07:55:00
|
|
Anna Drangel |
...Hon kanske dammsög...? Förresten vet jag inte om jag tycker det är så hedersvärt av en kvinna att försvara sin otrogna man. Det liknar lite Hillary Clinton och Bill...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-01-18 07:59:00
|
|
Anna Drangel |
Om någon skulle vilja sätta epitetet "Året hittills modigaste Kvinna" på mig så hoppas jag vid gudarna att det har att göra med något mer spännande än något sånt här. Även om Tito skulle frias, är han ju fortfande en man som gillar att vänstra - visst om det är "modigt" att vara ihop med en sådan...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-01-19 11:06:00
|
|
Marcus |
I början av rättegången var "hela världen" emot Tito, då är det modigt att stå bakom sin man. SPECIELLT NÄR, även "alla" kvinnor är emot honom. Tillexempel du. Billy Butt får en femma av mig för denna artikeln.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-01-21 09:56:00
|
|
Anna Drangel |
Marcus:utan att uttala oss om Tito är skyldig eller inte... Då tycker du väl även Hillary Clinton var USA:s modigaste kvinna när hon stod bakom Bill när det gäller Lewinski-affären???
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-01-24 15:09:00
|
|
Sunny |
Anna: Nej inga spermier eller annan teknisk bevisning finns här.Det är bara ord emot ord samt att den där skådespelerskan "tyckte" sig känna doften av spremier på sin barnflickas trosor?
|
| |