Titos gamla kompisar är alla rökta

Inlägg #1: Postat: 2008-01-17 23:32:00
Uno Hansson
Javisst, Sunny, Det man kommer ihåg när det gäller Tito är ju hans sångröst, och hans uppträdande på scenen, och inte hans omdömeslöshet och divalater! Men det är förstås klart att han verkligen behöver den här näsbrännan. Även om det är sent påtänkt att verkligen komma till skott!
Inlägg #2: Postat: 2008-01-17 23:41:00
Katarina Folmer
Jag tänker aldrig ta ifrån Tito hans sångröst. Jag stödjer inte Tito för att jag var med eller vet vad som hände. Jag gör det för jag står upp för rättsäkerheten.

Det finns för mycket lösa trådar i detta mål. Eftersom skuld ska vara ställd bortom allt rimligt tvivel bör inte Tito Beltran dömas. Omvänd bevisbörda är en rest från medeltiden.

Till Uno: Alla får skratta åt precis vad de vill.
Inlägg #3: Postat: 2008-01-18 00:08:00
Elvy
Javisst, det är tur för dom flesta av oss, att Tito Beltran har sin sångröst att bekräfta sej med, för om så inte hade varit, så är det mycke troligt, att han hade varit, en sådan som den kriminella gängledaren, som var med i gårdagens Uppdrag granskning.
Inlägg #4: Postat: 2008-01-18 00:08:00
Elvy
Javisst, det är tur för dom flesta av oss, att Tito Beltran har sin sångröst att bekräfta sej med, för om så inte hade varit, så är det mycke troligt, att han hade varit, en sådan som den kriminella gängledaren, som var med i gårdagens Uppdrag granskning.
Inlägg #5: Postat: 2008-01-18 00:09:00
Sunny
Såsant vet man inte men visst var han ett riskzonsbarn.
Laddar...