|
Inlägg #1: Postat: 2008-01-15 22:36:00
|
|
Uno Hansson |
Du får naturligtvis säga vad du vill och kalla det för vad du vill. Men jag hoppas förstås fortfarande på att jag lär mig mer och mer; så att jag kan formulera mig så att jag kan få någon filmmakare intresserad att göra någon sorts TV-serie av min framtidvision. Det som jag skriver här är en test på om jag så småningom lyckas formulera mig tillräckligt intressant, för att göra ytterligare försök att få TV-producenter intresserade.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-01-15 22:40:00
|
|
Uno Hansson |
Jag förstår att det är jobbigt att läsa. Jag tycker själv att det är jobbigt att skriva något på mindre än två Word A4, när jag kanske helst skulle behöva ca 30 A4 för att det skulle bli någorlunda begripligt även för andra.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-01-15 22:48:00
|
|
Uno Hansson |
Lars Nilsson, jag uppskattar förstås att du kommenterar utan att jag uppfattar det som nedvärderande. Det gör jag med vissa kommentarer från andra läsare, och då blir jag lite besviken att det är så svårt att skriva och beskriva så att andra förstår. Och att det inte bara uppfattas som en jättetråkig bruksanvisning av en utopisk verklighet. Som före detta konstruktör så vet jag jag i varje fall att ur rent teknisk och ekonomiskt perspektiv så är det inga utopier.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-01-15 23:00:00
|
|
Uno Hansson |
Lars Nilsson, jag uppskattar förstås att du kommenterar utan att jag uppfattar det som nedvärderande. Det gör jag med vissa kommentarer från andra läsare, och då blir jag lite besviken att det är så svårt att skriva och beskriva så att andra förstår. Och att det inte bara uppfattas som en jättetråkig bruksanvisning av en utopisk verklighet. Som före detta konstruktör så vet jag jag i varje fall att ur rent teknisk och ekonomiskt perspektiv så är det inga utopier.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-01-15 23:03:00
|
|
Uno Hansson |
Ursäkta, jag gick och tog en kopp te, och när jag kom tiilbaka, så skickade jag visst iväg kommentaren en gång ytterligare.
|
| |