|
Inlägg #1: Postat: 2008-01-15 17:51:00
|
|
AlfVerner |
Ändå går du in och försvarar Bodström på annan plats!! Varför? Jo därför att Bodström tillhör Kändiseliten eller samhällstoppen om man så vill och att du ALDRIG NÅGONSIN skulle rikta kritik mot denna nivå. Bodström är en charlatan som går över lik utan minsta hänsyn till konsekvenserna.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-01-15 17:55:00
|
|
AlfVerner |
Det faktum att du skriver om allt annat än själva orsaken till rättshaveriet gör dig själv till en del av problemet. Sen får vi se om Jenny står för hjältemod eller naivitet, det är ju inte helt långsökt att den lille kompenserat sin litenhet med fler okändisar...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-01-15 17:57:00
|
|
AlfVerner |
Är förresten Hillary Clinton också en "modig kvinna" som står stadigt bredvid sin av sekreterararen nyavsugne man?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-01-15 20:15:00
|
|
Billy Butt |
AlfVerner. DU SKRIVER TRAMS! Det är inte ens värd att bemöta!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-01-15 20:22:00
|
|
AlfVerner |
Ojdå. Förlåt. Jag trodde att jag skrev jättebra om vad hela denna cirkus handlar om, medan jag trodde att du helt fokuserade fel. Jag fick för mig att du hellre står i kändisfoajéerna tillsammans med Bodström och skålar i champange än ser hur denne politiske analfabet missbrukar sin roll som advokat.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2008-01-15 20:24:00
|
|
AlfVerner |
Jag har alltid trott på personligt ansvarstagande och att juridik inte är en absolut vetenskap. IBLAND är det kanske lämpligt att angripa ett problem på ett annat sätt. KANSKE skulle dessa två individer träffats privat, med en handledare och att man gjorde upp i goda i försoning. Kanske man skulle gjort det istället för ett teaterstycke som störtar båda i graven.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2008-01-15 20:27:00
|
|
AlfVerner |
MIN MOR är årets modigaste kvinna. Hon flyttades från sitt hem sen 50 år in på långvård bland mycket nedbrutna människor. Hon väntar på eget långtidsboende, men måste vänta¨på att någon dör där först. Hennes rumskamrat kan ingen svenska och kan inte trycka på knappen utan skriker och skriker.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2008-01-15 20:29:00
|
|
AlfVerner |
Mamma är helt klar, men hör dåligt, så hon kan inte kommunicera med någon. Gråstarren och grönstarren äter hennes ögon och vi kämpar för att hon inte helt ska tappa lusten. Min mamma är mycket mycket modigare än Jenny Beltran...
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2008-01-15 20:31:00
|
|
AlfVerner |
4>Jag tror snarare så att jag har sån fruktansvärd precision i min analys, att hela din livslögn får på käften. Men visst, fortsätt grogga med Bodström, ni spelar i samma gärdsgårdsserie.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2008-01-15 21:28:00
|
|
Pia K |
Jag är också jättemodig, som har lyckats skilja mig och inte gifta om mig! Jag försöker vara modig varje dag, men det verkar inte som om jag får nån utmärkelse?
Tycker verkligen din mamma också verkar vara jättemodig Alf V. och jag tycker Carolina Gynning är modig, som vågar göra ett så dåligt program på 5:an i kväll!
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2008-01-15 21:31:00
|
|
Leif-Arne |
10 En def. av mod: "-Mod, det är vad den fege måste ta till då han inte törs". Ur pistvakt
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2008-01-15 22:34:00
|
|
Pia K |
svar 11
Just det, hon kanske inte törs annat- eller- hon har inte kommit på bättre tankar---än?
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2008-01-15 22:48:00
|
|
Leif-Arne |
12 Jag menade ungefär, kan man vara modig om man inte är rädd?. Är inte mod att övervinna rädslor. Analog den som inte är rädd har inget att övervinna, kan alltså inte vara modig.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2008-01-15 23:15:00
|
|
AlfVerner |
10>Lysande om Gynning, men hon fyller ett bortglömt och eftersatt behov. Hon är helt enkelt vår moderna byfåne, den som äter daggmask, men detta har inte med mod att göra. Det är den cyniska omvärlden som exploaterar byfånen, en referens så att alla andra ska känna sig "normala".
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2008-01-15 23:17:00
|
|
AlfVerner |
10>Att inte gifta om sig...modigt? Det är möjligt, men du får inte förtrycka dina känslor...
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2008-01-15 23:19:00
|
|
AlfVerner |
Vad skulle vara mod i Billy Butts fall?
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2008-01-15 23:21:00
|
|
Pia K |
svar 14
Oj då! Skrev just en artikel om henes program, för hon har något visst,varmt, menar jag.
Men den var inte så smart formulerad, så den kommer nog inte ut.
Annars var ordet"byfåne" interssant. va grymt, i så fall!
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2008-01-15 23:22:00
|
|
AlfVerner |
Alltså jag har absolut ingenting emot Billy Butt, tvärtom uppskattar jag hans ärliga uppsåt, även om jag irriterar mig över hans flaggviftande till Kungahuset överhetenBodströmEtc.. BB biter inte den som föder honom vilket inkräktar på hans klarsyn.
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2008-01-15 23:31:00
|
|
AlfVerner |
17>Problemet för hennes del, är att hon biter sig fastare och fastare in i den rollen och kommer förmodligen aldrig att kunna vilja? ta sig ur den. Producenten ber det lilla livet att äta daggmask; DÅ GÖR HON DET!! Är inte det gulligt, jättegulligt och varmt att vara så spontan!! Samtidigt som hennes spel kring sexualiteten i kombination med hennes vilda och "otyglade" olydnad får gubbarna att vilja straffknulla henne.
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2008-01-15 23:34:00
|
|
AlfVerner |
Sen har hon en absolut uppfattning om "skönhet" och där ingår stora ögon, vilket har fått henne att spänna ut sina ögon maximalt, vilket i sin tur får henne att se ut som en strumapatient. Komiskt eller tragiskt.
|
| |