Inlägg #1: Postat: 2008-01-15 14:02:00
|
Billy Butt |
Sorry robbe 74 - den som är superpatetisk just nu är DU själv.Du kör rasist stuket. Det går inte hem min vän... inte med mig och inte med Sourzeläsarna föutom förstås en och annan knäppskalle som tycker som du i den här frågan.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2008-01-15 23:55:00
|
Uno Hansson |
robbe, lelle försök att skaffa dig ett eget liv; gör ett försök i alla fall, så känns det kanske så småningom allt bättre och bättre; det är bara att försöka och sluta upp med att parasitera på andra...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2008-01-16 11:30:00
|
Tjejenistövlarna |
Hon tycker inte jag alls är modig. Hon är korkad som står bakom en kille som han. Han är ju förfan en kille som sätter på varenda tjej han möter? Är hon då modig? Eh vafan.
Han är en äcklig gubbe som försöker sätta på småtjejer.Avtändade som fan och äckligt. Försvara en sådan.. NE du...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2008-01-16 11:32:00
|
Tjejenistövlarna |
Billy Butt. Du skriver om att det är konstigt att ta upp en våldtäkt efter åtta år? Jo visst. Men har du nån gång i hela ditt liv tänkt på offrerna? Jag tror inte du har det.
Ett offer av en våldtäkt lever med skammen resten av sitt liv. Förstår du ens det. Du har aldrig blivit våldtagen antar jag. Men om du hade det så kanske du hade kunnat förstå hur det känns.
IDIOT.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2008-01-16 12:19:00
|
Billy Butt |
Klart jag tänker på offer - men endast på riktiga offer....Om det är som du skriver då är det rimligt att en tjej anmäler saken lite tidigare än efter 8,5 år!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2008-01-16 13:04:00
|
Janne B |
3/ ...sätter på varenda......Ett fullständigt obevisat påstående. Rent förtal som inte bör förekomma här!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2008-01-16 13:05:00
|
Jan E |
Måste få spekulera lite. Läser referat från rättegången. Carola pressas i sitt vittnesmål om vad barnflickan sagt. Carola vågar inte använda ordet våldtäkt, utan nöjer sig med ”sexuellt utnyttjad”. Flickan var 18, lär ha varit oskuld, men frivilligt gått in till Beltrans rum för att få massage. Det kan vara så att barnflickan helt enkelt lät sig förföras, men sedan ångrade sig. Inget fysiskt våld lär ha förekommit. Hur tusan ska Beltran kunna dömas för våldtäkt?
|
|
Inlägg #8: Postat: 2008-01-16 13:49:00
|
Sunny |
BB, Janne O Jan:Det är säkert omöjligt att komma fram till någon slags sanning efter så många år:Det brukar vara svårt nog dagen efter.Så därför undrar jag ifall det ligger något annat bakom.Ett färskare fall som måste backas upp?? För i annat fall är det hela obegripligt för mig?
|
|
Inlägg #9: Postat: 2008-01-16 15:02:00
|
Janne B |
8 Ja Sunny det kan finnas skuggor i korridorerna som ännu inte trätt fram. I dag står det väl ngt om ex-svärmor...som kan ha dolda motiv osv.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2008-01-16 18:05:00
|
Sunny |
Ja Janne. I det här fallet tror jag att vi inte vet så mycket ännu.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2008-01-16 22:46:00
|
Mahria |
Tjejen i stövlarna, du skriver "Men har du nån gång i hela ditt liv tänkt på offrerna?" Ha ha, det var nästan lite roligt, vet du inte vad Billy själv har gjort?
|
|