Målet mot Tito: Våldtäktsanmälan efter 8,5 år?

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2008-01-13 23:30:00
AlfVerner
Den avslöjande kändisen har inte en tanke på att kändisBodström nappar, kändisen kan t o m tro att fallet är preskriberat. KändisBodström ser däremot andra möjligheter och hetsar hela den inblandade kändisvärlden att "visa mod" och tala för okändisbarnflickans heder. KändisBodström hänvisar också till hur kändisarna skulle kunna vinna goodwill genom att VÅGA.
Inlägg #2: Postat: 2008-01-13 23:32:00
AlfVerner
Okändisbarnblickan kontaktas, men hon har nästan glömt alltihop, det var ju trots allt bara en halvtaskig sångare, som det mest är synd om själv. Men KändisBodström ger sig inte. Han hänvisar hur viktigt det är "för alla andra" som våldtas, och okändisbarnflickan ger efter.
Inlägg #3: Postat: 2008-01-13 23:34:00
AlfVerner
Kändisbodström gnuggar händerna, nu är det bara att läck till pressen, så är saken i hamn. KändisBodström kan kasta sig upp på sin svarta hingst och spränga fram med sanningssvärdet och den arbetslösa pressen tar betet, kroken, spöt, handen, hela armen och hela kroppen. Aldrig är man så viktig som när rättvisa ska skipas.
Inlägg #4: Postat: 2008-01-13 23:36:00
AlfVerner
GeneralkändisBodström har fått sin armé. Hans hybris blir med råge tillgodosett och plötsligt undrar okändisbarnflickan vad det handlar om? Plötsligt rycks något upp, plötsligt fokuseras en bortglömd del och plötsligt blir detta hennes främsta egenskap - att ha blivit tagen med våld av Bertram operasångare.
Inlägg #5: Postat: 2008-01-13 23:40:00
AlfVerner
Efter pressens totalkollaps tvivlar INGEN på att Bertram gjorde något som okändisbarnflickan inte ville. Bertrams ovänner i kändisvärlden gnuggar sina händer ety vad är skönare än revanchen? Och Bodström/Borgström har dragit på sig ryktet som Sveriges 2 mäktigaste jurister män. "INGET FALL är omöjligt för detta gradarpar."
Inlägg #6: Postat: 2008-01-13 23:43:00
AlfVerner
Varthän dom går fäller man blicken i hopp om att dom inte ska upptäcka något fel, man blir t o m MÅN om att hålla herrarna på sin egen sida, så inte någon liten olaglighet ska uppdagas. Sjöström/Silberski har i och med detta fantastiska rättsskiperi fått sina arvtagare.
Inlägg #7: Postat: 2008-01-13 23:45:00
AlfVerner
...och mitt i alltihop sitter okändisbarnflickan och skakar och undrar hur det kunde bli så att såren revs upp för att aldrig mer läka, och den lilles operakarriär avslutas med en oliv i vrångstrupen.
Inlägg #8: Postat: 2008-01-13 23:51:00
AlfVerner
Och medan de tu tynar bort i glömska och ensamhet lyser de s.k. juristernas stjärnor allt starkare på himlavalvet. Och när pappan står där nere och visar sin son stjärnbilden Bodström/Borgström, står den lille sonen och säger: Men pappa, det är inga stjärnor, det är ju bara 2 40W:s lampor i en gammal parkbelysning, och det är inte ens energilampor...
Inlägg #9: Postat: 2008-01-13 23:52:00
AlfVerner
...och under denna parkbelysning begås nästa våldtäkt.
Inlägg #10: Postat: 2008-01-14 00:02:00
Jocke S
Det är inte omöjligt att det är ungefär som du säger AV. Att "Advokatbyråkraterna B&B" stämmer in på beskrivningen verkar ännu mer sannolikt. Sällan har man hört så mycket patetiskt genusstrams betalt för pengar som från Claes B. åtminstone! Utan att den andra B-advokaten dragit sig för ett samarbete i den PK-lukrativa branschen.
Inlägg #11: Postat: 2008-01-14 01:06:00
Mats TCM
Nej, tro nu inte att de militanta feministerna är blåsta i burken. Nej, de är något så inåthelvete smarta. Manipulativa på högsta nivå. Om det är någon militant feminist som är beredd att avliva en sådan som mig så är Ni hjärtligt välkomna att helt enkelt avrätta mig. Kontakta: matstcmhotmail.com
Inlägg #12: Postat: 2008-01-15 10:37:00
AlfVerner
9 forts. Uttrycket "att gå över lik..." Kommer fallet att på något sätt stoppa framtida våldtäkter där företrädesvis kändisar får upp små naiva gullegryn på rummen? Nej. Kommer okändisbarnflickan att "få upprättelse"- Nej, kanske en summa pengar plus en stämpel som "Hon som blev våldtagen av..."
Inlägg #13: Postat: 2008-01-15 10:41:00
AlfVerner
Är det ansvarsfullt sett till perspektivet av de inblandades pris och det allmänprevenetiva värdet att belasta skattesystemet med Bodströms spilltid och ambition att gå över lik för skaffa sig nya potteblecksstjärnor?
Inlägg #14: Postat: 2008-01-15 10:44:00
AlfVerner
Jag skulle t o m vilja gå så långt att man är rättshaverister, man förvandlar rättssystemet till en fars och därmed tappas ocks respekten för detsamma. Min bild av Bodström/Borgström är mer bilden av en lagerförman och en truckförare, d v s att man hamnat på helt fel plats i samhället.
Inlägg #15: Postat: 2008-01-15 11:04:00
Tjejenistövlarna
Får jag fråga dig som skrivit inlägget om du blivit våldtagen någon gång? Ok .. ne du har inte det va? Hör av dig när du blivit det...
Tror inte du kan sätta dig in i hur en tjej som blir våldtagen tänker. Vissa tjejer tar livet av sig efter en våldtäckt. Vissa tjejer skadar sig själva med droger och sprit. Vissa förnekar att det hänt för att klara av vardagen. Tänk på det innan du tror att allt är så lätt...
Inlägg #16: Postat: 2008-01-15 11:07:00
Tjejenistövlarna
varför är du så himla på år för?
Har en person begått ett brott så ska man kunna straffa den personen oavkortat när som helst.
Du har ju fortfarande begått brottet eller hur. Sak samma om det hände i fredags eller i fredags förra året. Du har fortfarande begått ett brott.
Tiden är oväsentlig.
Inlägg #17: Postat: 2008-01-17 05:18:00
AlfVerner
15>Du har HELT missuppfattat poängen. Min kritik riktar sig mot cynikern Bodström, som ALDRIG skulle tagit upp fallet om det inte handlat om en kändis som ger honom publicitet. Min kritik riktar sig mot varenda ynklig kändis som inte reagerat tidigare trots att man vetat. I 8,5 år har man övergivit okändisbarnflickan och nu är det bara ett uselt regiserat skådespel av Bodström.
Inlägg #18: Postat: 2008-01-17 05:26:00
AlfVerner
Min syn generellt på våldtäkter och då tänker jag på om någon nära skulle drabbas är att skala av vederbörande skinnet, klyva hans skalle som en kokosnöt, skicka kulorna i julklapp till föräldrarna och låta råttorna ta resten.
Inlägg #19: Postat: 2008-01-17 05:29:00
AlfVerner
Svårigheten kan uppstå bl.a. när tjejer "vill" ligga med en kändis, vilket är extremt vanligt. Vårt nya älskade stjärnstillskott i det svenska folkhemmet Carolina Gynning är helt öppen med att hon ville ligga med rockstjärnor...Hur gör man då om hon kommer 8 år senare och kallar det våldtäkt...? Och hur ska hon försvara sig om en rockstjärna drar över henne? Hon har ju direkt proklammerat i det offentliga rummet att det var det hon ville!!??
Inlägg #20: Postat: 2008-01-17 05:32:00
AlfVerner
20>Slutligen...hur gör man med tjejer som vill ge sin tillvaro "lite guldkant" genom att låta någon ikon segla in i hennes hamn, kanske med löfte om att få följa med på den fortsatta färden, men som efter dumpningen vänder 180 grader och kallar det våldtäkt för att få en del av troféen med sig?
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...