|
Inlägg #1: Postat: 2008-01-13 06:34:00
|
|
Inger-Sofia |
Bara finnas till.Vara.Håller värken sig på avstånd.Kan jag känna paradisets närvaro.Som ger livskickar.Som jag berusas av och "bir" på, länge .Under min livsvandrings gång.Har meningen med livet.Haft varierat tanke/känsloinnehåll.Som dig Frågade jag.Du tänker för mycket.Var en ofta återkommande kom.Men vad har man hjärnan till .Om inte för att använda den.Så jag fortsatte fråga.Men jag hade lyssnare.De äldre svarade och log åt min iver Att få Veta.f
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2008-01-13 06:38:00
|
|
Inger-Sofia |
Jag läste allt jag kom över.Nu har jag kommit till en hasdtighetsbegränsad fartsträcka.Måste ta det lite lugnare.Döden räds jag inte.Det som är/finns där.Dit jag kommer då.Får jag ställa alla mina varförfrågor till.Dom jag inte hunnit med.eller inte fått några svar på.Om det nu finns någon där som lyssnar och kan svara :Gillar din artikel.Dina funderingar.Dig.kram
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2008-01-13 22:01:00
|
|
Sunny |
Vad jag är glad för din skull att du har den hästen: En av de drömmar jag INTE fick uppfylld.
Annars har många av mina ungdomsdrömmar gått att realisera. Men ärligt: jag är lite rädd för hästar o det är nog därför jag ramlar av: jag kan inte hitta en trygg balans utan börjar hästen trava så håller jag krampaktivt tag i man eller sadel o glider fram emot halsen--o av!
De är ju så stora!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2008-01-13 22:03:00
|
|
Sunny |
Även jag har saktat ner men är lika nyfiken som jag varit.Jag fruktar nog döden hos mina nära mera än min egen, den är så defenitiv: jag visste inte vad ordet aldrig mera betydde innan min äldsta dotter dog.Är glad över att vänner som du finns här:nära. Kram S
|
| |