Inga bröst - ingen kvinna!

Den här tråden diskuterar artikeln Inga bröst - ingen kvinna!.
Inlägg #1: Postat: 2001-10-02 12:29:00
Kristina
Jag lovar dig. Det var inte bara din :
Inlägg #2: Postat: 2001-10-02 13:07:00
exec
om de har så jävla mycket komplex så kanske man borde erbjuda eutanasi istället... det vore ju en lösning, premanent.
Inlägg #3: Postat: 2001-10-02 13:51:00
Maria
till exec:
snälla du,läs hela artikeln och inte bara
själva rubriken,din kommentar har avslöjat dig-du läser inte hela stycket-aj aj din latmask..
mvh
Inlägg #4: Postat: 2001-10-02 14:22:00
Juanita Zanetti
Läs Ramonas text om alla har rätt till sex eller något där föreslår hon att unga tjejer och killar ska få sin sexualuppfatning genom dessa två program. Vad säger man om det? Jag tror i för sig att Ramona inte förstr hur de här två programen är. Jag reagerade på det, och jag fattar inte att man visar det i TV. Vem bryr sig? Inte jag....
Inlägg #5: Postat: 2001-10-02 15:00:00
Frida Berglund
Vi tänker på samma tema idag, nästan. Får anta att det var Frivolt du menade. Min haka damp också ner på bordet i en hård smäll. Inte bara en utan flera gånger.
Inlägg #6: Postat: 2001-10-03 11:53:00
Annerlie Andersson
Bra text! Men det gör ont att verkligheten ser ut som den gör, många blundar hellre.
Inlägg #7: Postat: 2001-10-05 10:03:00
vanlig kropp
bra skrivet .jag tycker att både frivolt och silikon är ganska urvattnade program.Svensk journalistik ger jag inte mycket för.Jag läste på BBC och på am.yahoo att silikonet ökar risken för hjärntumörer och lungsjukdomar.Företaget Dow chemical som tillverkar silikonet har också tillverkat agent Orange och napalm.
Inlägg #8: Postat: 2001-10-05 14:07:00
andreas
ingen hästballe - ingen man.
inget sexpack - ingen man.
komplex eller ångest - ingen man.
inga pengar - ingen man.
krypande hårfäste - ingen man.

jag är så jävla trött på alla kvinnliga egenskapade offer... det finns en miljard helt vanliga killar som vill älska er för den ni är, men dom duger inte. varför? se ovan.
Laddar...