Ju tystare Mona är, desto bättre

Inlägg #1: Postat: 2008-01-11 17:30:00
Janne B
Nej inte heller jag har bestämt mig men har den bestämda åsikten att det var hög tid för regeringsbyte. Snart kommer allt fler att inse att det är orimligt med en jättelik Försäkringskassa som inte granskas utifrån. Tills nu har den bara granskat sig själv säger media. Nu ska det bli ett yttre kontrollorgan - chefen är redan nominerad. Jag är säker på att väljarna är så mogna att de kommer att uppskatta sådana förändringar. Fler av samma typ kommer...
Inlägg #2: Postat: 2008-01-11 17:34:00
Jocke S
Har du funderat på varför hon lägger huvudet på sned Steno?
Inlägg #3: Postat: 2008-01-11 19:12:00
Elina
Kanske Mona har inget att säga? "Nåt kan vi ju vara osams om" sa hon ju. Hon letar.
Inlägg #4: Postat: 2008-01-11 22:23:00
Lars Nilsson
I SJ:s tidning Kupé svarade Mona Sahlin i somras på vad de tre viktigaste frågorna i politiken är. Det här är prioriteringslistan: 1.Likställ äktenskapen helt oavsett kön. 2.Stoppa utförsäljningen av hyreslägenheter. 3.Massiv utbyggnad av vindkraften.
Inlägg #5: Postat: 2008-01-12 18:48:00
Jan E
Att s vinner på att Sahlin är tyst är ett gott tecken. Ty när Sahlin så småningom, när nästa val närmar sig, måste börja tala så inser folk att en så ytlig person, med ett så dåligt språk, kan vi inte ha som statsminister. Och så får Reinfeldt köra ett varv till. Nån som tror nåt annat?
Inlägg #6: Postat: 2008-01-12 19:20:00
Mats TCM
Visst är det bra när Sahlin håller foderluckan stängd! Hon har hybris. Nog fan för att jag är en idiot, men jag kommer aldrig att bli en så stor idiot med ambition att styra Sverige. Visst är babyface en nolla as well, men han verkar ha lite intellekt iaf även om hans politik suger tjurbajs!
Laddar...