Det svenskamerikanska presidentvalet

Den här tråden diskuterar artikeln Det svenskamerikanska presidentvalet.
Inlägg #1: Postat: 2008-01-06 12:46:00
Janne B
En som vanligt intressant Lars-artikel. Jag känner igen så mkt av det du skriver för jag har följt amerikanska val sedan Kennedyvalet, ja innan dess minns jag IKE. Svenska media och amerikanska media har alltid varit skilda världar.
Inlägg #2: Postat: 2008-01-06 14:05:00
Unto S
Truman dem, Eisenhower rep, Kennedy dem, Johnson dem, Nixon rep, Ford rep, Carter dem, Reagan rep, Bush rep, Clinton dem, Bush rep. Jag citerar hedersdoktorn i Uppsala Universitet Noam Chomsky: ”Om man hade tillämpat Nürnbergprinciperna skulle samtliga amerikanska presidenter efter andra världskriget ha hängts.” En sak är säkert, även nästa president dem eller rep kommer att bli lika brutal våldsverkare som de tidigare presidenterna.
Inlägg #3: Postat: 2008-01-06 22:14:00
CMO
"Åsa Nisse Leninborg" har ett visst underhållningsvärde, som karikatyr av tokvänstern.
Inlägg #4: Postat: 2008-01-07 08:26:00
robbe74
Komiskt att se vänstervridna media i Sverige det är så man mår illa. Åsa Linderborg vad vet den idioten?
Inlägg #5: Postat: 2008-01-10 09:52:00
Bongo Bongo
Gnäller du om pennskaftets analys att det är marknaden som styr? Trodde du och andra neocons, eller i ditt fall retrocon, diggade marknadsmakt?:-
Laddar...