|
Inlägg #1: Postat: 2007-12-31 02:40:00
|
|
Sunny |
Starkt! Märkligt att han dog så kort efter oxå.Jag låg just vaken o funderade på att ännu en sista gång försöka konfrontera mamma. Hon har haft alla chanser för jag har hört av mig regelbundet de sista 35 åren för att ge henne en chans att förklara sitt hat emot mig.jag slutade ringa henne när hon hotade ¨polisanmäla mig o sade oxå att jag skulle skita i att sända foto på mina ungar: det enda hon vill se härifrån var min dödsattest!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-12-31 02:48:00
|
|
Sunny |
När pappa pedofil dog kände jag ingen sorg heller.Mest lättnad över att inte behöva kolla upp var han höll till o vilka barn som fanns där! De sista åren fanns det ett dagis på hans gård!!!Men på slutet var han för sjuk tack o lov! Jag gick på begravningen objuden förstås o jag grät men det var nog för den pappa han aldrig varit??? Den Käre med sitt fromma språk sade till prästen att han hoppas gubben brinner i helvetet: Hon såg skakad ut!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-12-31 10:31:00
|
|
Inger Olsson |
Du vet hur jag är Birgitta: du anser dig ha bevis för att din pappa misshandlade dig systematiskt som barn, men var fanns modern?
Om så är fallet: Jag vet inte vem som är värst skyldig - den som utför handlingen eller den som ser på och tiger.
Jag kan inte räkna hur många som jag har träffat som in facto har
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-12-31 11:16:00
|
|
monccan |
Hej på dig!
Jag vill bara säga att du har faktiskt all rätt att känna som du gör. När du väl ringde upp honom förstår jag ditt ändamål, och jag kan se framför mig hur han reagerat. Vad du än tror så förstår jag.
Kram!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2008-01-01 08:10:00
|
|
peter_ |
Hej Birgitta! Som vanligt har du något viktigt och intressant att berätta! Med dina djupa insikter om människan, har du försökt dig på att skriva skönlitteratur? Givit ut något?
|
| |