Inlägg #1: Postat: 2007-12-28 23:46:00
|
Billy Butt |
Var glad att jag inte skrev vad jag tyckte om dig in på listan hörröl... Gott Nytt år
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-12-29 12:02:00
|
Inger Olsson |
Och jag som har gjort allt för att hamna på BB: s lista! Han kommer varje nyår med en sådan... Livet är verkligen inte rättvist!
Gör en nästsista försök: B B är "Årets butter" - "Sveriges svar på Snövits Butter" O GUD hit o GUD dit - med stora versaler
"Årets mest lättchockade person"
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-12-29 12:08:00
|
Inger Olsson |
Ang. den svenska världsstjärnan. Finns det många i den branschen som är förvånade o chockade? Höhö...
Janne B: den trevligaste kommentatorn på Sourze. Han med så mycket ironi ;- Men han gör det oftast snyggt o med vårdat språk. Ha! Jag har lett många gånger. Han är alltså inte Guds bästa barn...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-12-29 12:09:00
|
Janne B |
Medan jag vältrar mig i min nya berömmelse. Som straff har jag fått en mild variant av öroninflammation! Apoteket sa att mitt recept på örondroppar gått ut! Så läkarna har liksom beslutat att jag ska ha värk i tre dygn i märkliga Sverige. NÅ, vanliga värktabletter får väl dämpa en del...
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-12-29 12:09:00
|
Inger Olsson |
Du får ursäkta Janne B: hade inte tänkt avslöja dig men jag studsade till när jag läste om dig på listan.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2007-12-29 12:09:00
|
Inger Olsson |
Du ser Janne: Synden straffar sig själv.... ;-
|
|
Inlägg #7: Postat: 2007-12-29 12:11:00
|
Inger Olsson |
Jag unnar dig så väl BB: s smicker. Tycker däremot synd om Cim E. Varför talar jag inte om. S å d a n t pratar man inte om.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2007-12-29 12:15:00
|
Janne B |
Nä du Inger, jag är inte Guds bästa barn, den tävlingen ställer jag inte upp i. Jag är snarare en syndare som lever i Nåden. Men jag har ingen rätt att såra folk, skada folk så jag trampar på rätt försiktigt med mina ord./ När jag såg mitt namn på BB:s lista hoppa jag till och slog huvudet i taket.......eller nåt sådant.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2007-12-29 12:17:00
|
Billy Butt |
Inget synd om Cim. Hon är förklarad som bästa skribent på Sourze. Det är mer än vad man kan säga om dig Inger Olsson... jag hade tänkt ha dig med men rubriken var opublicerbar : Gott Nytt År!
|
|
Inlägg #10: Postat: 2007-12-29 12:25:00
|
Janne B |
Cim har en lysande framtid och det vet hon om, trots att hon bara är ca 20 år.De stenar hon har på vägen framåt sparkar hon lätt undan....
|
|
Inlägg #11: Postat: 2007-12-29 12:39:00
|
Inger Olsson |
Jo tack janne B. jag lever också på nåd så du är inte ensam ;- Hoppas taket höllt...
7 Såg att det kanske går att tolka det jag skriver: "Tycker däremot synd om Cim E." - hur man vill. Tacka fan för det tydligen!
Jag refererar det till att hon f i n n s med på B B: lista. Att h a n rekommenderar är alltså inte så bra för henne, tror jag.
Man får ha olika uppfattningar om människors framtid. Jag vet bara att i n g e n vet något om den. Inte ens B Butt. Hemska tanke ;-
|
|
Inlägg #12: Postat: 2007-12-29 12:41:00
|
Inger Olsson |
Svar 9 Billy Butt: Inte ska du sörja över så liten duvskit. Jag kan hjälpa dig nästa gång att göra rubriken publicerbar. Jag äääälskar att läsa om mig själv. Jag har ett sådant ego alltså. Fast det beror inte på Jantelagen utan brist på den. Konstigt va?
|
|
Inlägg #13: Postat: 2007-12-29 12:44:00
|
Inger Olsson |
i Svar 2 skulle Jocke S bara vara glad för att du inte skrev om honom. Nej, nu har du hotat så många gånger så du får göra allvar av saken! Annars tappar du i trovärdighet. Som skrivet, jag hjälper dig så gärna därför har du något att säga finns det a l l t i d en publicerbar rubrik att sätta.
|
|
Inlägg #14: Postat: 2007-12-29 12:55:00
|
Billy Butt |
Svar 11: Jaså vore det inte bra för Cim att bli rekommenderad av mig? Då ska jag upplysa dig om en sak fru besserwisser Inger OLSSON... VEM F-N TROR DU DET VAR SOM TIPSADE AFTONBLADET OM VAD SOM SENARE BLEV EN AV DERAS BÄSTA KOLUMNISTER Anna Ekelund Det var fakltiskt jag efter att ha läst henne här på Sourze. Som vanligt vet Inger Inte ett dugg vad hon snackar om!
|
|
Inlägg #15: Postat: 2007-12-29 12:57:00
|
Billy Butt |
Det var tack vare mitt tips och rekommendation att Anna E. fick jobb på Aftonbladet. Så passa dig för att undervärdera mitt tipsande. Hörrö Inger varför är du så inihelvete jobbig - har du alltid varit så? Hur många skillsmässor har du genomgått pga ditt tjafs?
|
|
Inlägg #16: Postat: 2007-12-29 13:07:00
|
Inger Olsson |
Aldrig gift - aldrig skild. Lyckliga kärlekar bakom mig. Vill du veta mer?
Billy B: Anna Ekelund - bästa kolumnist? Det är ju din åsikt o den skiter ju jag i. Jag läser andra. Dock respekterar jag den.
Du skulle aldrig bli ens ordningsvakt i skolan. Därför du iscensätter aldrig dina al l a hot.
Ett gott nytt år önskar tomten. tills nästa jul alltså.
|
|
Inlägg #17: Postat: 2007-12-29 13:16:00
|
Billy Butt |
Nej jag skulle inte bli någon ordningsvakt.... vet du varför? Därför att jag skulle vara rektorn som avskedar lärare som du... Gott Nytt!
|
|
Inlägg #18: Postat: 2007-12-29 13:19:00
|
Inger Olsson |
"Och de som inte kan undervisa får "undervisa" de andra i att undervisa..." Och så får de sparken? För jävligt!
Nå, ha det gott din pajas.
|
|
Inlägg #19: Postat: 2007-12-29 13:25:00
|
Inger Olsson |
Men för att vara allvarlig: kanske skulle en lista göras på dem på Sourze som skriver mer lågmält, men som har mycket att säga? De som jag själva o även andra läser o som kanske inte får den uppmärksamhet de förtjänar? Jag har tänkt på det när jag läste BB: s lista. Det finns texter som man aldrig ens behöver kommentera därför de talar för sig själv.
|
|
Inlägg #20: Postat: 2007-12-29 14:34:00
|
Jocke S |
Vad är det för snack BB? Jag gav dig ris och ros! Är det inte så det skall vara? Och hur tackar du för det?
|
|