Jag drömmer om en grön jul

Inlägg #1: Postat: 2007-12-23 20:26:00
Janne B
Du förstår A-L att det är en så fantastisk upplevelse för mig att ha Sunny som goa vännen på 50 mils avstånd. Vi har totalt olika uppväxt,utbildning livserfarenheter och dagsläge. Ändå så står vi varandra så nära i livsinställningen, men inte alltid i åsikterna. Jag tycker det är så märkligt att vi människor är så rikt utrustade att vi kan klara sådana relationer. Ibland sitter jag här och känner en Vänskapsring med flera av Er. Jag nästan ser Gunnar framför mig och du står vid sidan där...
Inlägg #2: Postat: 2007-12-23 23:55:00
Sunny
Myrboa:tusen tack! När jag hittade Janne o började kalla honom för min cyberälskade blev han vettskrämd:han såg för sig en tant komma farande med resväskor o det hela o invardera hans hem o liv.Men begreppet innebär ju bara att man är vän o kan älska en själ: det är ju inte den sortens kärlek Janne var rädd för:De unga har mera kläm på det där o skillnaden på dejtingsajter o sådana här som Sourze.
Inlägg #3: Postat: 2007-12-23 23:58:00
Sunny
Men Janne: du har helt rätt.
Men min Käre har ett förflutet i missionsskyrkan som barn innan han gick med Eframiterna o jag läste biblen som första bok så du o jag kan tala bibelspråk utan att behöva förklara oss.Även om jag är hedning:
Inlägg #4: Postat: 2007-12-24 07:27:00
Janne B
Just nu sitter tre damer i radion o berättar att de gått i Missionskyrkans söndagsskola, hur de jobbade med flanellograf. De berättar om rörelsesånger - de sjunger o lever med hela kroppen.
Inlägg #5: Postat: 2007-12-24 07:29:00
Janne B
Sunny/ Tack för den roliga beskrivningen av mig, den stämmer nog bra.
Laddar...