Jag drömmer om en grön jul

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2007-12-23 18:46:00
Lars Nilsson
Fan, är det bara jag som inte är religiös här på Sourze? Och som naturligtvis inte är med i kyrkan. Men då behöver jag inte heller ha dåligt samvete för att jag inte med tårar i ögonen och med gudfruktig min, bakfull och jävlig, besöker julottan.
Inlägg #22: Postat: 2007-12-23 23:23:00
Sunny
21 Hav tröst broder: Jag är ateist o absolut inte med i någon kyrka.Det gäller alla mina barn barnbarn o fosterbarn oxå!Samt de flesta av mina ex o den nuvarande nr x2.Men Den Käre är varmt kristen: så kristen att han abslout inte går i kyrkan eftersom han menara att guds kyrka på jorden är mäniskans hjärta
Inlägg #23: Postat: 2007-12-23 23:27:00
Sunny
Man ska alltså inte dyrka fina byggnader eller skatter på jorden typ Vatikanens:respektera bildförbudet inga foton eller tavlor inte döpa minderåriga barn o göra goda gärningar så ofta man kan o orkar.Att fira jul är blasfemi: en judes födelsedag med vår julgris Särimner från Valghall: Hua!!
Inlägg #24: Postat: 2007-12-23 23:28:00
Sunny
Men efter 45 år med honom måste jag säga att den religionen hyser jag stor aktning för!!!
Inlägg #25: Postat: 2007-12-24 07:37:00
Janne B
Den Käre hade jag gärna träffat för 20 år sedan då vi båda var piggare. Han har vågat vara konsekvent i sin tro och orkat med det för att du varit i närheten. Jag har denna jul drivit en kampanj som handlar om att det skillnad påTomtejul och Jesus Christmas.Jag har nog sänt det till 15 media. Några har blivit väldigt ledsna på mig....Det var det priset so jag fick betala för att försöka att vara konsekvent - inte blanda. Men min artikel har lästs av väldigt många...
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...