|
Inlägg #1: Postat: 2007-12-21 10:37:00
|
|
replikon |
Äntligen, äntligen, äntligen någon som tar tag i ett ämne ingen tycks våga prata om. Vanligt och jag har själv drabbats i många år! Ingen har brytt sig trots talrika polisanmälningar. Och här beskrivs det på ett initierat och trovärdigt sätt. Hoppas på uppföljare!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-12-22 08:25:00
|
|
replikon |
Avsnittet med att den s a s normala omgivningen antyder att offret "måste ha gjort något" är särskilt viktig och som jag hoppas ska uppmärksammas. Däremot berörs aldrig fenomenet Masspsykos, då stalkern påverkar hela sin umgängeskrets att följa HENNES exempel och att det går så långt som till misshandel och mordhot och alla är så indoktirinerade att ingen BRYR SIG.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-12-22 08:25:00
|
|
replikon |
Själv har jag tvingats flytta men inte på långa vägar tillräckligt långt bort från förövarna. Hoppas den skicklige skribenten ser skäl att fortsätta gräva i ämnet. Jag är övertygad om att det finns allmänintresse för ämnet OCKSÅ!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-12-22 11:20:00
|
|
replikon |
Nu har "MIN" stalker sedan 6år och hennes släkt NOGA läst Din artikel, så varenda mm av min promenad ockuperades till affären och jag fick inte går ifred mellan hyllorna en sekund. Exakt som det sett ut i sex år dagligen. De tror på fullt allvar att DE SJÄLVA är de NORMALA jag saknar. Säger mycket om det sjuka tillstånd som råder här i trakten.
|
| |