Lista på gubbslem

Inlägg #1: Postat: 2001-09-28 20:29:00
Frank
Amen. Rövsvett är rövsvett oavsett kön och ålder.
Inlägg #2: Postat: 2001-10-07 00:47:00
Niklas
Asch, nu kom jag ju in så sent i debatten att detta antagligen aldrig kommer läsas, men iaf:
Chrille, ditt svar låter ju som en tämligen schablonartad mansgrisighet. "Avfärda dom och ägna sig åt något viktigare". Så drygt.
Inlägg #3: Postat: 2001-10-09 12:57:00
Christian H/Chrille förvånande?
Det står varför jag avfärdar dom. Dom framför sina åsikter på ett outhärdligt sätt. Skriker någon så håller man för öronen. Då missar man vad som sägs oavsett hur viktigt det är.
Inlägg #4: Postat: 2002-04-23 15:49:00
Andreas gode
Hej Christian. jag tror du kan ha rätt i ditt pàstàende om vissa feminister. och samtidigt tycker jag att Johannas lista är träffande. Det intressanta är varför man lägger märke till när kvinnor uppför sig pâ det här sättet och blir irriterad och vill stänga av, medans man inte ägnar det en tanke när det praktiseras av sâ kallade "gubbslem".
Inlägg #5: Postat: 2004-06-28 13:02:00
Realist
Jämnlikhet är en myt. Det är bara att ni inser det och anpassar er till verkligheten. Det är makt och pengar som styr och alla är horor. Feminister är bara patetiska och det är djungelns lag som gäller, den starkaste gör som han vill, ni kan skrika hur mycket och högt som hellst det ändrar ingenting kommer inte och har aldrig gjort.
Laddar...