Alla män är inte djur

Den här tråden diskuterar artikeln Alla män är inte djur.
Inlägg #1: Postat: 2007-12-21 20:55:00
susanna s
vi kanske också behöver en debatt om i fall alla kvinnor är våp som berusade följer med flera män hem för att ha sex och sen när de ångrar sig dagen efterråt anmäler för våldtäkt. De kvinnorna behöver skambeläggas lika mycket som stureplansprofiolerna jag skäms över att vara kvinna när en del våp inte tar ansvar för sig själva.
Inlägg #2: Postat: 2007-12-23 21:18:00
loukelly
Med tanke på hur många unga män som kan vara med i en gruppvåldtäkt mot en kvinna, utan att försöka hindra det hela så kan man undra är det bara några män som är djur? Eller är bara män olika mycket djur?
Med tanke på den övervägande procenten mäns våld mot kvinnor jämfört med kvinnors våld mot män, så antar jag iallafall att män är mer djur än kvinnor?
Alltså; män är djur, bara olika mycket.
Inlägg #3: Postat: 2007-12-26 19:58:00
Marcus
Äh Carita är Rasist!..... fan.,.. glöm din illska... Carita är könsRasist, och har länge varit, alla hennes artiklar är likadana och just analesex har hon fått på hjärnan.... glöm henne hon är bara korkad och dum... en idiot helt enkelt. En korkad rasist.... könsrasist.
Inlägg #4: Postat: 2007-12-26 21:47:00
Angelvonfix
Min erfarenhet säger mig att män KAN vara djur.Jag har mött kvinnor som toppar det mesta inom svinighet. Men att dra alla män över en kam är som att säga att alla kvinnor är veka i sinnet.
Inlägg #5: Postat: 2008-01-06 11:12:00
missen
Hej Mattias! Jag är ett offer för våldtäkt och jag kan säga att jag fick mer hjälp av män medan kvinnor kränkte mig, utnyttjade min våldtäkt som canita ohlsson och bad mig att ta hand om allt själv....
Laddar...