|
Inlägg #1: Postat: 2007-12-17 01:09:00
|
|
N de Geurre |
Dom också Daniel ,dom också
N.M
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-12-17 08:39:00
|
|
grim |
Dravel dravel dravel, b.la b.la b.la. En riktig skitartikel det är inte synd om de "stackars" muslimerna. Muhammeddebatten är strunt, eftersom musselmanerna själva i århundraden har avbildat sin profet och även sålt bilderna på sina marknadsplatser.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-12-17 08:39:00
|
|
grim |
Pasar inte vårt samhälle kan åka hem till sitt eget medeltidsland och fortsätta stena/piska våldtagna kvinnor som av ngn anledning ansetts vara otrogna.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-12-17 21:40:00
|
|
Anders Friden |
Det mest underliga med Din artikel är att den alls publiceras. Att för offentligheten visa en artikel som frambringar Dig i dålig dager och som på ett effektivt vis belyser Dina tankemässiga klavertramp borde rimligtvis inte alls finnas på Internet, men ändå lägger Du ut den! Behåll den hemma nästa gång, för ditt eget ryktes sak.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-12-18 12:06:00
|
|
N de Geurre |
Nä det mest underliga med den här artikeln är att den verkar vara väldigt känslig för så många människor. Jag förstår inte hur det skulle vara dåligt för mig dock. Snarare skönt. Det bekräftar vad jag länge misstänkt,,,,, Att det finns stora skäl att skämmas över att vara svensk,,att behöva dela land med alla dessa villiga imperialisthyndor!!! Men ,men allt behöver brännsle.
Att i detta land "frambringas i dålig dager" väderar jag högt. Tack
N.M
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-12-19 02:46:00
|
|
Uno Hansson |
N de Geurre: Jaså!!! Jaha, vad är det för obegriplig nytta och värde med att "frambringas i dålig dager"?!? Ett för mig mycket obegripligt och närmast förvirrat sätt att tänka och uttrycka sig!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2007-12-19 13:37:00
|
|
N de Geurre |
Låt så vara Uno... Att ställa sig in och tycka emot sina känslor är för mig "närmast förvirrat" ... Mitt rykte och mina åsikter är den jag är. Jag står för vad jag tycker. Om folk som inte håller med mig tänker att jag är en dåre så är det för mig att tacka och ta emot.. Jag vill ju inte vara omtyckt av personer jag inte tycker om....
Nicholas
|
| |