Ful etanol och god olja

Inlägg #1: Postat: 2007-12-11 11:44:00
Janne B
Det var nog en perfekt prognos. Julmaten kommer att göra oss lite dästa så just juldagarna blir nog väldigt lugna. Andra kommer att bli lite yra av drickat. Tänker RED. ta sig ngt ledigt tro?
Inlägg #2: Postat: 2007-12-12 06:19:00
Inger-Sofia
God morgon.När orden kommer spontant till mig.Befinner jag mig i en viss tankekonstruktion.Sen när jag läser Vad jag skrivit.Inser jag Att det här kan tolkas på många olika sätt.Andemening med min kom.Var/är att efter Det jag läst dina artiklar/dina kommentarer.Är Så jag uppfattat dig.Variationer i munvädret Betyder att du är snabb i orden,bemöter andra. och kan bemöta oliktänkande på ett bra sätt.Så klimatrapporten är du av det jag uppfattat om/av dig.k.
Inlägg #3: Postat: 2007-12-12 12:05:00
Petter Hedberg
Haha, det var faktiskt riktigt bra formulerat, och jag uppskattar berömmet. Jag försöker att inte hetsa upp mig mot oliktänkande, men vet att jag reagerade mycket starkt på användingen av ADHD som ett nedvärderande ord mot Mrie. Bryr mig egentligen inte om Idol alls, och skall försöka balansera min utbrott mot rubriker som avser att provocera. Nu bär det snart av mot jul, kan knappt bärga mig.
Laddar...