Idol 2007 - Picasso värdig vinnare

Den här tråden diskuterar artikeln Idol 2007 - Picasso värdig vinnare.
Inlägg #1: Postat: 2007-12-10 13:07:00
Petter Hedberg
En neutral och balanserad artikel utan i förväg fastställda sympatier.

Varför bli förbannad av att din vän kallar amanda för en idiot. Du själv använder precis liknande ordspråk fast i avsikt att sprida det via media.
Hon har bara en annan åsikt, och då funkar tydligen inte samma metod eller?
Inlägg #2: Postat: 2007-12-10 13:07:00
Petter Hedberg
Sverige är redan på den moderna musikkartan, och vår plats är allt annat än obetydlig. Nina i Cardigans är som sångaren i Manic Street Preacher uttryckte det "a fucking genious". Sahara Hotnights skiva "What if leaving is a loving thing" har legat tre veckor på Europa topp 100 i år, och The Hives har haft gaska stora framgångar i USA helt klart.

Mamma Mia har länge varit den hetaste mussikalen på Broadway, Las vegas och andra ställen.
Inlägg #3: Postat: 2007-12-10 13:07:00
Petter Hedberg
Både Sveriges gamla odödliga hjältar och vår nya stjärnskott har satt oss på kartan så att det dånar om det.

Och om Amandas karriär avgjordes av de 1,6 som du pratar om, och hennes karriär är beroende av en vinst i Idol- Hmm, ja, då var det väl inte så mycket att hänga i julgranen ändå. Nu kommer hon dock lyckas, det tror jag iaf.
Inlägg #4: Postat: 2007-12-10 14:29:00
Karin Holmberg
Såg lite på finalen nu iallafall. Tyckte att Amanda var bättre. Men Picasso sjöng själva finallåten l i t e, l i t e bättre än Amanda.
Kanske var det hon vann på?
Och så på sin utstrålning, sitt sätt och sin figur. Figuren är lite annorlunda och vacker,
Men själva sången känns egentligen mer som en dussinsångerska än den här Amanda.
Amanda var mycket självsäkrare, Och unik i sång och stil.
Inlägg #5: Postat: 2007-12-10 16:02:00
Henrikk
Tack för dina idolkrönikor det här året. De enda jag följt i pressen! "What we do in life - echoes in eternity", är väl från Gladiator har jag för mig. Fast de kanske säger något liknande i Braveheart!
Inlägg #6: Postat: 2007-12-13 13:28:00
robbe74
Nej och inte Amanda heller då hon knappt kan sjunga!
Laddar...