Svenskarnas dumma ideal

Inlägg #1: Postat: 2007-12-10 05:36:00
Beckisbarnet
Själv har jag uppnått mina ideal och skiljer mig härmed från den sorgliga svenska pösmunksmajoriteten. Som en grekisk Gud färdig för att huggas ut i marmor se jag ut.
Inlägg #2: Postat: 2007-12-10 05:39:00
Beckisbarnet
Det där med viktfixering och utseende verkar främst vara ett kärringproblem... och de svenska kvinnorna har inte de dummaste idealen, polska kvinnor är tamejfan mycket värre.
Inlägg #3: Postat: 2007-12-11 19:04:00
johnnyreb77
Vad menar du med "Svenska ideal"?, jag antar du menar "Västerländska ideal", men lever i en miljö som går ut på att tycka illa om allt Svenskt
och därför "av födsel och ohejdad
vana" skriver som du gör.
Inlägg #4: Postat: 2008-01-31 13:44:00
Ragnhild Blücher
Våra svenska ideal handlar ju om ett germanskt och atletiskt utseende, där en kvinna ska vara storbröstad och kunna säga NEJ !! Inget annat land kräver så mycket nej-sägarförmåga av dess kvinnor som Sverige.
Inlägg #5: Postat: 2008-01-31 15:25:00
Unto S
Det där med bukfettet lär vara farligt. Man kan leva lyckligt med fettet men inte så länge … Någon läkare berättade att man bör mäta rumpan och magen. För kvinnor är gränsen magen delad med rumpan 80 , för män 90 . Håller man sig någonstans där så har man möjlighet att leva lyckligt länge även om man är mullig, vackert mullig. Bara en sån sak som att knyta skosnören utan besvär kan ge en viss lyckokänsla.
Laddar...