Inlägg #1: Postat: 2007-12-07 11:36:00
|
Janne B |
En del mal om gammalt kött. Ja i vår upprördhet ska vi nog alla veta att vi bara vet att EN DEL gör det. Rättvisan får ha sin vanliga gång. Jag är bara lite dagsversmakare.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-12-07 17:27:00
|
Sunny |
Kul artikel fast egentligen är den ju tragisk! Men särskilt förvånade är nog inte vi lite äldre?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-12-07 17:39:00
|
CMO |
På tal om skinka. En livsmedelsaffär i NYC gjorde bort sig i rejält lördags. De annonserade ut skinka med föjande paroll: "Delicious for Chanukah." "Chanukah" är den judiska högtiden så här års.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-12-07 22:32:00
|
arga gubben |
Det är med köttfärs som med ost. Om den får stå ett tag blir den mera mogen och således godare och bättre!
Dessutom: Ännu har ingen dött av lite mogen köttfärs. Tänk på spriten!! Den har skördat många offer!!!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-12-07 22:33:00
|
Leif-Arne |
Kul text Janne. Du är Sourzes egen dagsversmakare.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2007-12-11 14:09:00
|
Janne B |
50 Miljoner har Förskingrats ur Allmänna Arvsfonden säger radion just nu.Flera personer har gripits DE skyldiga skulle jag vilja göra sur köttfärs av. /Från deras hemsida "Välkommen till Arvsfonden.
Vi bidrar till att förnya och utveckla verksamhet för barn, ungdomar och personer med funktionshinder" Ja detta har varit sant så länge jag kan minnas. Detta var verkligen en dyster nyhet.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2007-12-11 20:43:00
|
Mats TCM |
Vad gafflar egentligen människor om? Varför är människor så överraskade? Jag har en bekant som var på studiebesök på Scan under gymnasietiden och som fick höra av anställda att det är vanligt förekommande att de slänger snus, spottar m.m rakt ner i "grytorna" där det tillverkas falukorv, blodpudding, hot dogs osv. Bara en sådan sak kan göra en till vegetarian.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2008-01-04 17:23:00
|
Janne B |
Det är rätt lustigt hur få läsare det blir då man har en tam rubrik. Jag borde kanske ha skrivit. SVINERI I GRISSLAKTERI.
|
|