Sourzeläsare får skärpa sig!

Inlägg #1: Postat: 2007-12-05 16:39:00
Billy Butt
Det har jag inte alls robbe74. Jag har total koll ska du veta och din kommentar nu bekräftar att du inte heller har uppfattat vad Cim skrev. Hon har ju inte menat att Marie Picasso HAR ADHD - Hon använde begreppet metaforiskt, och om du inte förstår vad det där betyder då får du gå kvällskurs i svenska. Jag är så trött på folk som inte fattar vad de läser. Det blir skitjobbigt för oss som skriver särskilt när vi är jävligt TYDLIGA i våra texter och det var Cim!
Inlägg #2: Postat: 2007-12-05 16:46:00
Mahria
"...gå kvällskurs i svenska." Hö hö Billy, det borde du själv göra, för du skriver talspråk i dina artiklar OCH insändare!!!
Inlägg #3: Postat: 2007-12-05 16:48:00
Billy Butt
Ja det kanske jag gör... men jag har aldrig gått någon kurs i svenska utan jag är självlärd... ska vi ta detta på engelska då så får vi se hur bra du klarar dig? Eller om du överhuvudtaget klarar dig?
Inlägg #4: Postat: 2007-12-05 16:50:00
Billy Butt
Å vad är det för fel med talspråk? Jag undrar om inte du tillhör det där gänget som min artikel riktas mot?
Inlägg #5: Postat: 2007-12-05 16:55:00
Mahria
Billy, du uttrycker dig så ynkligt, min 15-åriga dotter har ett bättre språk OCH en bättre retorik än du. Som en bortskämt barn kastar du ur dig diverse patetiska kommentarer OCH svärord, när ditt övriga ordförråd inte räcker till. Klassisk försvarsmetod i och för sig!!! Om du nu, mot alla odds, skriver på en 2,5-timmars musikal, torde du bestämt ha stor hjälp av en spökskrivare, antar jag. Dock inte CIM, som uttrycker sig ungeför lika illa som du!!!
Inlägg #6: Postat: 2007-12-05 16:59:00
Mahria
BILLY; inget fel i talspråk kanske, men i en akademisk värld skulle du inte klara dig. Kalla inte andra för outbildade, då du sitter i det berömda glashuset!!!
Inlägg #7: Postat: 2007-12-05 17:02:00
Billy Butt
Mahria - titta på hur du själv uttrycker dig. Sådana där kommentarer rinner av mig som vatten. Gå käka en banan säger jag!
Inlägg #8: Postat: 2007-12-05 17:05:00
Billy Butt
Jag är inte ute efter att klara mig i en akademisk värld... det här är en nät tidning din träskalle - det här är inte Svenska Akademins literära verkstad. Dessutom i fall du inte visste det så är jag invandrare som aldrig gått kurs i svenska. Jag talar och skriver betydligt bättre än många invandrare som bott här i flera decennier! Släng dig i väggen!
Inlägg #9: Postat: 2007-12-05 17:06:00
Mahria
BILLY; KAN du utveckla vad du menar med att jag ska tiita på hur jag själv uttrycker mig???
Inlägg #10: Postat: 2007-12-05 17:10:00
Mahria
"...är jag invandrare som aldrig gått kurs i svenska." Men det var ju DU som bad andra att utbilda sig i det svenska språket, då, de enligt dig, inte var tillräckligt kunniga???
Inlägg #11: Postat: 2007-12-05 17:11:00
Billy Butt
Nej jag har ägnat tillräckligt mycket tid åt dig. Om du visste någonting om mig skulle du veta att jag talar och skriver mycket bra svenska - det har jag intyg på ifrån svenska handelskammaren, men jag utger mig inte för att vara nån jävla akademiker. Nu räcker det. Jag vill inte kommentera dina inlägg mer. Tack för dina kommentarer , men det märks att du är ganska ny här på Sourse och du inte riktig vet vad det här är för typ av sajt.
Inlägg #12: Postat: 2007-12-05 17:13:00
Billy Butt
Svar 10: sista kommentar till dig: Jag sa OM NI INTE HAR FÖRMÅGA ATT UPPFATTA VAD VI SKRIBENTER SKRIVER GÅ DÅ KURS I SVENSKA.... Om du inte fattar vad jag menade med det då är det dags för dig att gå kurs i svenska också!
Inlägg #13: Postat: 2007-12-05 17:21:00
Mahria
MODIGT BILLY, att "kasta in handduken" obs:ironi bara för att du inte vågar möta mig i en vidare diskussion. Du har kallat mig träskalle, bett mig äta bananer hö hö! och detta ska komma från en man som utger sig för att ha "total koll". Människa, du slingrar dig mer än en orm, vill inte ens tänka på vad din MUSIKAL handlar om!!!
Inlägg #14: Postat: 2007-12-05 17:27:00
Mahria
Jag undrar förövrigt hur många gånger en kommentar kan vara "den sista" ? En, trodde jag!!!
Inlägg #15: Postat: 2007-12-10 23:54:00
Petter Hedberg
Mahria, du leker med Billy. Han klarar inte argumentationen och hinner argumentera emot sig själv flera gånger om. Lika bra att släppa det. Betyget vittnar om vad läsarna anser.
Laddar...