Inlägg #1: Postat: 2007-12-03 14:02:00
|
Janne B |
Jag deltager en del i debattsajter på annat håll men där kan jag inte skriva artiklar - vilket är en oerhörd poäng för mig.Folk inte bara kommenterar mina artiklar, de ringer och mailar också. Skolklasser använder vårt material - kul. Nu ska jag fundera lite till.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-12-03 14:33:00
|
steno |
De få inblickar jag fått i bloggvärden har inte gett mig något intresse. De tycks skriva för sig själva och ett fåtal vänner. Dessutom så privat att det borde ha stannat mellan dagbokspärmarna
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-12-03 14:35:00
|
steno |
Insändarspalterna där man får någon publik dvs de stora tidningarna är svåra att komma in på och har ett smalt utrymme "Debatt"-sidorna består bara av beställt material så nog behövs ett forum för intressanta artiklar och litterära försök
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-12-03 15:02:00
|
Janne B |
Som jag fattat det finns dt 10 000 tals bloggskrivare i Sverige. Men bara några hundra har en stor och stradig publik. Det är de som har ett "ärende". Bloggskrivaren Skugge satt i SVT i går kväll. Hade hon något att säga???
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-12-03 15:11:00
|
steno |
Hörde sista minuten. Hon skämdes för att hon varit så negativ och klagande på den tiden hon blev krönikör, bjöds ut av "eliten" fick gåvor och allt var gratis.
Det var väl då hon blev läst i Expressen .Uppblåst, aggressiv och kritisk
|
|
Inlägg #6: Postat: 2007-12-03 15:53:00
|
Jocke S |
Ho,ho, jaså minsann, Skugge skämdes! Sanningen kommer oftast fram till slut. Och skönt är det att få bekräftat att från början själv ha bedömt dessa blaskfeminister efter förtjänst! Skugge, som Reinfeldt dessutom "ville ha som jämställdhetsminister". Nu förstår man bättre orsaken till alla hans tokiga medarbetarval!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2007-12-03 15:58:00
|
Jocke S |
forts Däribland Per Schlingman, M:s partisekreterare som trampar in här ibland. Däremot tycker jag nog att Maria Wetterstrand har ett budskap att komma med, och framför allt skapar relevant debatt.
När det gäller Schyman och Birgitta Ohlsson så är det ju delvis bra att de får göra bort sig även här!
Att kända personer inte svarar förvånar egentligen inte. Men sedan är det även diverse doldisar som inte svarar. Vilka är det?
|
|
Inlägg #8: Postat: 2007-12-03 16:16:00
|
steno |
Om man inte skrivit själv blir det inte aktuellt att svara.Politiska kanslier bombarderar media med färdigskrivna insändare, alltid blir det någon röst, tror de väl.Men jag håller med om Wetterstrands opus som sticker ut.
|
|