Läsarna ska skriva på Sourze!

Inlägg #1: Postat: 2007-12-03 13:59:00
El Guatusi
Om sådana artiklar publiceras samtidigt som Dick Wase intressanta o kontroversiella artiklar refuseras så är ju risken stor att Sourze småningon tynar bort. Verkligen synd.
Inlägg #2: Postat: 2007-12-03 14:05:00
Janne B
Med min stränga uppfostran så har jag reagerat en hel del mot svordomar, könsord, fula tillmälen osv. Men jag tycker det har minskat med övertrampen de senaste året. Även om det finns färska skräckexempel.
Inlägg #3: Postat: 2007-12-03 14:29:00
steno
Jag utgår från att inget refuseras utan ha brutit mot de regler som står neda
Inlägg #4: Postat: 2007-12-03 14:31:00
steno
Men El guatusi är en sådan intressant skribent och debattör som man gärna vill se på Sourze
Inlägg #5: Postat: 2007-12-03 17:15:00
El Guatusi
3-4/ Tack ska du ha. Jag fick en länk till Wase artiklar o de var både väldokumenterade o nytänkande. Borde varit perfekt att publicera här, men red tyckte annorlunda. Här ovanför står att läsa "Sourzeredaktionen vill ha hög kvalitet på kommentarsforumet.
Vänligen skriv seriösa inlägg." Borde inte det, i konsekvensens namn, gälla äve
Inlägg #6: Postat: 2007-12-03 17:18:00
El Guatusi
artiklarna som publiceras? När en artikel har ett könsord i rubriken, en förolämpning i ingressen och kvalificerat fladderpladder med bristande stavning och syntax i brödtexten undrar man ju hur kriterierna tillämpas. Tror man att sådant ska dra läsare till sig så tänker man nog ganska kortsiktigt.
Inlägg #7: Postat: 2007-12-03 17:40:00
steno
Man är ute på en riskabel väg om man inte tillåter fri publicering, S hade stränga regler om rubriker"Mediahororna på Sourze, en av mina första blev refuserad av dåvarande chefredaktör.Uttryck som kan leda till åtal får förstås inte publiceras men annrs borde det vara fritt fram, det har det varit förut
Laddar...