Inlägg #1: Postat: 2007-12-03 14:26:00
|
steno |
Alla får skriva på Sourze men helst på eget inititiv. Billy,Bert,Linda Fadde, Ulf N, von X,och alla politiker med eras spökskrivare är uppenbart inhyrda eller uppmanade att skriva- Antalet läsare efter flera månader är till stor del nyfikna klickare på google, inte läsare
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-12-03 15:15:00
|
Janne B |
Jasså det är så du menar. Men det går inte att skilja på dem som läser fem rader på en artikel och dem som noga läser hela artikeln. Många av mina artiklar som har ett bra ledande ord i Rubriken, får nya läsare under lång tid. Sannolikt kommer många av dem via Google...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-12-03 15:56:00
|
steno |
Nej,Jag kommer ihåg då S hade tävlingar om mest lästa. Då gällde det att hitta på rubriker. De följde oftast inte innehållet men det blev många klickar. Men om man ska bedöma Sourze läsarantal blir det säkrast att räkna läsare efter några dagar. Då får man en bedömning hur läsvärd man är
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-12-03 16:24:00
|
Yngve K |
Visst är det roligt med många läsare men när man får över 5000 läsare på ett så udda ämne som "Frihandel eller protektionism" börjar man tänka att det måste vara något fel någonstans. Nu senast har "Kan Kina föda sin befolkning" fått närmare 5000 läsare också medan artikeln om Putin inte fått 200 läsare. Jag frågar mig vem som läser mina artiklar om frihandel och Kina.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-12-03 16:47:00
|
steno |
Ja, Frihandel och protektionism har ju två tidigare delar som bara fått ett par hundra läsare. Annars brukar antalet läsare öka med tiden. Går jag tillräckligt långt tillbaka hittar jag tusentals läsare på artilar som jag mindes hade ganska få läsare när jag publicerade dem
|
|