Sealc anomar - spegelbildskriget

Inlägg #1: Postat: 2001-09-27 10:28:00
Stefan Holmqvist
Efter att ha e-mail chattat med bägge så kan jag bestyrka delar av det du skriver men det vore kul om vi kunde hitta ett slut på skribentanalyser och börjar skriva. Eller så kanske det är så att sourze har någon utvecklingsfas som vi nu genomgår och där vi nu skall sitta och plottra ned "Jag tycker du är..." i bästa docusoap style.
Inlägg #2: Postat: 2001-09-27 12:14:00
Ramona Danlén
Alla behövs Marcus. Varför jag skriver med känslor är kanske för att jag är en känslomänniska. När det stampas på svaga människor blir jag skitförbannad och när det spottas på de rika och besuttna blir jag också förbannad. Ingen har rätt att fördöma eller håna någon levande person. Men att jag är tuff i mitt skrivande ibland, ja det är jag.
Inlägg #3: Postat: 2001-09-27 12:53:00
Jesper N
Jämfört med "Liten Tove visar rumpan" så var ändå "Anomar" ett rätt balanserat inlägg med CC-mått mätt. Jag ser med bävan fram emot hans försvar.
Inlägg #4: Postat: 2001-09-27 23:21:00
Nils Persson
Snälla, kan ni inte lämna internt tjafs i något annat forum. Vem bryr sig egentligen om skribenternas skrupler - de hör hemma på diverse skvallersidor.

Kan vi inte fortsätta med de mer meningsfulla debatterna nu istället för att låta sånt här tjabbel ta plats.
Inlägg #5: Postat: 2001-10-01 13:43:00
claes croner
Vem f-n är JM Daulberg.
Hur vågar JMD jämföra mig med Ulf Nilsson och Herman Lindkvist?
Strindberg ska´ re vara. Möjligen Amonar.
CC mayor 007
Laddar...