|
Inlägg #1: Postat: 2007-12-01 22:27:00
|
|
AlfVerner |
Sen är tävlinsformen lite synd,man jämför Kantarellstuvade crustader med Gorgonzolainbakad oxfilét och Budarestbakelse...där Budarestbakelsen vinner före oxfilén och crustaderna, där juryn envisades med att försöka få crustaderna att bli en Budapestbakelse och där oxfilén valde att förbli oxfilé.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-12-01 23:04:00
|
|
Elisabet |
"Picassos ansikte skapat av Gud?"
OK! vi ser alla olika saker.
Man an inte vinna på ett ansikte, det är andra saker det gäller, många saker!
Och vem är butterkakan?
Sen håller jag på att mobbing är fult och bör motarbetas, i vilken form som helst!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-12-02 10:17:00
|
|
Janne B |
OM GUD skapade Picassos ansikte så vill ja ha reda på vem som skapade fula ansikten och "halta och lytta". Skapar Gud bara det perfekta. Eller älskar han sådana fulingar som mig också? Ja så står det nog i Boken!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-12-02 10:45:00
|
|
AlfVerner |
2>Gud, NÄR HAN VAR PÅ SITT BÄSTA HUMÖR...en metafor på ett fantastiskt vackert ansikte, vilket i sin tur kan vara en spegel av ett vackert inre etc blablabla. Ni är odugliga...Gud skapar inte ett djävla dugg, men kan användas i metaforsammanhang.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-12-02 10:52:00
|
|
AlfVerner |
"Butterkakan" är ett namn på Billy Butt, utan större krav på sanningshalt eller orginalitet. Mobbing fult?? Mobbing har varit, är och kommer alltid att vara den verksammaste substansen i positionering. Frågan om mobbing har ballat ur, dessutom bygger just denna artikel på mobbing av Billy Butt. Ni är verkligen utan både vilja att förstå och insikter,
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-12-02 10:52:00
|
|
AlfVerner |
t o m när jag försöker förklara att det finns 1000 skäl att favorisera Marie Picasso, att synpunkterna kring hennes musikaliska position verkligen är opersonlig.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2007-12-02 11:02:00
|
|
AlfVerner |
3>Ingen skapar vackert eller fult. Det finns vissa genetiska förutsättningar att landa nära ett för tillfället gångbart ideal. Objektivt är grunden förmågan att göra sig sexuellt attraktiv i allmänhet, men den långsiktiga skönheten är subjektet. T ex är Gynning vacker tills hon öppnat käften...
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2007-12-04 01:42:00
|
|
Rogntudju |
Mycket mobbing här bland kommentarerna.
|
| |