Jag skulle ha det så bra på gamla dar

Inlägg #1: Postat: 2007-11-29 13:13:00
Janne B
Ja du Steno, inte ska man ta ut plågor i förskott. Däremot försöka bygga upp ett förråd av goda minnen, som får fungera som batterier de svåra dagarna. Jag skämtar rätt mkt med folk jag träffar. " Jag är en svårt sjuk man med 5-6 handikapp som mår alldeles utmärkt" kan jag höra mig säga.Det är ju inte helt sant, jag är ju ofta psyk trött för att hjärnan nog får för lite syresatt blod.Då ligger jag tills jag piggnat till igen.
Inlägg #2: Postat: 2007-11-29 13:16:00
Janne B
Jag känner tacksamhet mot mycket. Vänner från gamla tider och nya tider. Meningsmotståndare som visar mig omtanke. Ja då kör vi ett tag till Ja
Inlägg #3: Postat: 2007-11-29 13:22:00
El Guatusi
Janne: Jag tycker nog att din nyfikenhet och förmåga till engagemang gör dig till en mycket yngre person än många 35-åringar.
Inlägg #4: Postat: 2007-11-29 13:35:00
Janne B
El G/ Så kanske det är. Anden vill så väldigt mycket mer än kroppen. Mina syskon och några andra sänder mig nästan dagligen sitt personliga Aktuellt från sina jobb o yrkesliv. Skriv på säger jag. I dag kom en fin CD med underbar musik från en nästan anonym vän.Sedan är ju frågan hur privat/personlig man ska vara då man skriver om sig själv...
Laddar...