|
Inlägg #1: Postat: 2007-11-28 04:44:00
|
|
Perwer_ |
Såvitt jag vet så förekommer det inget sånt i Kurdistan.
Ifall det nu skulle vara sant så har jag ingen aning varför sånt händer, kan inte svara på det.
Har du ens källor på det?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-11-28 22:44:00
|
|
Mahria |
"Så vitt jag vet förekommer inget sånt i Kurdistan". Nej du kanske inte vet, men det gör jag!!! Har du redan raderat vad jag svarat på dina tidigare insändare??? Min släkt kommer från östra Turkiet, från staden Killth, utanför Mardin, Dyarbakir. Denna by, liksom så många andra, är idag mer eller mindre tomma på sin kristna befolkning och detta beroende på de övergrepp, förföljelser och våldtäkter som skett. Så ja, jag har direktinformation angående detta!!!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-11-28 22:58:00
|
|
Mahria |
Jag har suttit ögon mot ögon med våldtagna kvinnor och barn, med misshandlade män, med människor som fått sina fårhjordar slaktade, kyrkor nedbrända och som flytt sina hembyar för att rädda livet på sina kvinnor och familjer. Så det är inte enbart synd om kurder, men media är för flata för att rapportera om andra förhållanden!!!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-11-28 23:00:00
|
|
Mahria |
PERWER:av vilken anledning är du själv i Sverige, när nu friheten och öppenheten flödar i "ditt kurdiska område" ???
|
| |