Inlägg #81: Postat: 2007-11-19 20:39:00
|
GunnarL |
77/ Jocke S, jag kör 15 mil per dag på grund av att mitt arbete kräver det. Förmodligen vore det mer miljövänligt om jag slutade arbeta, men jag tycker att friska människor skall arbeta och bidra till samhället. Och jag tycker faktiskt att kvinnor är det underbaraste som finns! Och jag lyssnar på deckare med stor behållning. Vad är det DU håller på med?
|
|
Inlägg #82: Postat: 2007-11-19 20:50:00
|
Jocke S |
Är du inte handelsresande i damunderkläder då? Ja jag håller på med mitt, och vill tilltalas under min signatur. Nästan alla här som vill säga något vågar stå för det med sitt namn vid artikeln. Visst kan det vara knepigt. Men du vågar inte riskera ditt namn? Eller så har du väl inget av vikt att säga kanske.
|
|
Inlägg #83: Postat: 2007-11-19 20:56:00
|
GunnarL |
Nu skall jag emellertid avsluta detta trista samtal, eftersom min hustru pockar på att få ta över datorn. Så jag säger godnatt till mina vänner på Sourze! Och förresten god natt även till dig Jocke S.
|
|
Inlägg #84: Postat: 2007-11-19 21:04:00
|
Jocke S |
Jag anser självklart att man skall avhålla sig från att basunera ut andras namn, även om många känner till det. Allra helst som man värnar så om sin egen anonymitet. Så min förmodan om ditt yrke GunnarL, kan kanske vara en förklaring? Klart att man kan behöva vara anonym med det rykte som dylika ibland har. Men godnatt på dig GunnarL, hoppas vi har lärt oss något även idag!
|
|
Inlägg #85: Postat: 2007-11-19 22:59:00
|
Sunny |
78 Nej Absolut inte Gunnar!
O var o en får göra som det känns bäst för.
Jocke S är väl ett bra nick?
Sov gott pojkar!
|
|