|
Inlägg #1: Postat: 2007-11-17 11:10:00
|
|
Janne B |
Jag började på Sourze av lite olika anledningar. Två av dem hette Billy och Lars för Ni har verkligen skrivförmåga.Det Ni skriver är inte alltid intressant för mig, det kan vara mitt fel. Men skriva kan ni. Håll ut! Jag kanske lär mig efterhand ;-
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2007-11-17 11:29:00
|
|
Jocke S |
Nej Janne, var nu lite rak här! BB och LN skriver utmärkt ibland. Men definitivt int alltid för att uttrycka sig milt! Skyll inte på dig själv, det blir nästan lite för suspekt...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2007-11-17 11:33:00
|
|
Janne B |
Vem bästa Jocke gör hela tiden topprestationer? Kan du skaka fram en sådan ur västen?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2007-11-17 11:40:00
|
|
Jocke S |
Min ödmjukhet förbjuder mig:- Host, ironi obs! Jag menar bara att man måsta vara kritisk ibland, och inte lägga skulden hos sig själv som här ovan, även om man menar väl. Lagom är bäst! Men du lägger kanske glödande kol på våra huvuden...Jag skrev detta av viss omsorg, inte för att vara taskig!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2007-11-17 11:47:00
|
|
Jocke S |
Men jag har faktiskt ett bra tips hur man kan göra om man skrivit något mindre bra. Man låter helt enkelt bli att publicera det! För det krävs förstås visst omdöme, och lite att man "skyndar långsamt".
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2007-11-17 11:53:00
|
|
Janne B |
4 Jocke/ DU är ingen taskig person men nyttigt kritisk. Fortsätt så. I nästan allt jag skriver finns det två "läsningar". // 5 Jag har ca 100 sådana manus på lager, som kan komma till nytta om det plötsligt visar sig att NU är rätta ögonblicket.
|
| |