Saknaden av Sema är stor

Inlägg #1: Postat: 2007-11-15 11:54:00
Leif-Arne
Ett självmord är bara tragiskt. Att ge det någonslags hjälte/ martyrstatus är direkt osmakligt. På något sätt är det den sortens retorik som bäddar för nya självmord/ självmordsbombningar.
Inlägg #2: Postat: 2007-11-15 20:03:00
Mahria
RAMAZAN: jag skulle gärna vilja veta grunden för dina anklagelser mot mig, att jag skulle ljuga, då jag säger att kristna minoriteter misshandlas, våldtas och förföljs av kurder i östra Turkiet !!! Om du vågar Jag skulle också gärna vilja ha ett svar på min fråga i svar 11 i din förra artikel !!! Om du vågar
Inlägg #3: Postat: 2007-11-16 18:59:00
Lars Nilsson
Varför är det så populärt bland kurder att så fort man fått uppehållstillstånd åka tillbaka till Irak? 22.000 resenärer år 2006 enligt senaste statistik från Lfv. Och då räknar man bara svenska flygplatser. Varför får kurder som tillhör PKK, en förbrytarorganistion, så lätt uppehållstillstånd i Sverige?
Inlägg #4: Postat: 2007-11-16 21:11:00
Lars Nilsson
Ramazan Basaran! Ge oss en beskrivning om det kurdiska klansamhället, hedersmordskulturen och vad PKK vill ha för samhälle.
Inlägg #5: Postat: 2007-11-17 05:46:00
Inger-Sofia
G.M."..jag hoppas, att det jag gör, skall få människor att känna något i sina hjärtan."Det låter som en människa, som är intill döden trött på krig,bråk,terror och känslokyla.och närt en förhoppning om,att det hon gör skall få människor att stanna till, tänka efter/känna.Var hennes offrande förgäves?Vad har hänt?Efter.Tyvärr känner jag till för lite.Läst och HÖRT.Men den verkliga verkligheten, känner jag inte Den har så många ansikte
Laddar...