Bert Karlsson och Billy Butt tänker med kuken

Inlägg #1: Postat: 2007-11-13 15:35:00
Elvy
Jag instämmer till fullo.
Inlägg #2: Postat: 2007-11-19 07:53:00
Rogntudju
Medhåller också. Men vikka ramaskri det brukar bli när en MAN skriver liknande komentarer.
Inlägg #3: Postat: 2007-11-19 08:14:00
Inger Olsson
I detta sammanhang använder Linda utrycket: "Jag vet att om det hade varit fler tjejer som hade varit skivbolagsdirektörer då hade vi haft mycket fler duktiga sångerskor i sverige."
Vi som är äldre har kanske en annan definition på utrycket: "tänka med kuken" än vad yngre har idag?
Inlägg #4: Postat: 2007-11-19 08:14:00
Inger Olsson
Ord som "fitta", "kuk", "hora" tror jag inte har samma starka innebörd som förr.
Jag fick själv, och andra äldre som också var närvarande! omvärdera rejält när jag hörde en tjej, för 3 år sen, skrika genom hela tågkupén: "jävla hora, ska du ut och slicka nu?". In från toaletten kommer en annan tjej. Kaxig. Det visar sig att hon är ledaren. Nej, de var inte berusade. Hade bara roligt i deras ögon ;-
Inlägg #5: Postat: 2007-11-19 08:20:00
Inger Olsson
Uppfattar att Linda generellt kritiserar B Butts o Karlssons inte sällan förekommande kommentarer om artister o ev. kommande artister. Att de i s å d a n a sammanhang då har konkreta nedlåtande attityder. Det är i o f s inte fel för branchfolk att tycka, men de bör vara mer sakliga?
Inlägg #6: Postat: 2007-11-19 08:27:00
Inger Olsson
Vad jag förstår nekar inte L Rosing till att hennes födokrok är att vara ett sexobjekt?
Personligen tror jag inte att L R direkt påverkar unga tjejer. Däremot finns det många andra mediala förmågor som gör det.
Laddar...