Inlägg #1: Postat: 2007-11-10 23:46:00
|
Jocke S |
Jag har sett flera intressanta artiklar av BB här på sourze. Denna platsar på intet sätt bland dessa!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-11-11 08:16:00
|
Billy Butt |
Till Karin Holmberg: Det här är inte någon revanschartikel. Idol börjar närmare sitt slut och det är naturligt att jag som musikproducent skriver om artisterna. Ä Du.. var inte så himla naiv så du tror att jag behöver gardera mig - Sen skriver du "Jag förstår att folk blir sura på dig" - Jösses va du är mediepåverkad - så där säger man alltid om folk som är kända i media och som uttalar sig kontroversiellt. Vore jag Jan Svensson ifrån Örkelljunga skulle du inte ens veta att jag fanns!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-11-11 08:19:00
|
Billy Butt |
En sak till Karin Holmberg... det är märkligt att du tycks läsa mina artiklar om du nu tycker som du gör. Nejdu - jag genomskådar dig lilla gumman ! skriv nu spaltmeter om att jag kallade dig för "lilla gumman" Vasrsågod! Jag väntar med spänning på din nästa kommentar! suck!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2007-11-25 17:35:00
|
Rogntudju |
Trams och flams... av samtliga ovanstående kålsupande signaturer, utom "Jocke S" och "karin Holmberg". *s*
|
|
Inlägg #5: Postat: 2007-12-01 00:42:00
|
Elisabet |
Du som musikproducent skriver om artisterna?
Jag tycker att även en musikproducent ska ha moral. Varför yppa om framtiden på ett nedlåtande sätt, som du gör om Marie Picasso? En tjej med fin framtoning och stor artist. Vilka krav har diu? Och- har hon gjort dig något- eller?
Du vet- ibland är det bättre att hålla tyst, så slipper man hamna i blåsväder- för folk är inte dumma. Kärlek- är det som övervinner allt!
|
|