Fotboll: Jaktsäsong på Arne Hägerfors

Inlägg #1: Postat: 2007-11-09 22:45:00
Henrikk
Så när du gör Hegerfors till Hägerfors så förbiser du en dimension. Jag är själv ingen fotbollsexpert, har aldrig varit och kommer aldrig att bli, men jag älskar att se bra fotboll på tv och den kärleken sitter väl ändå närmre hjärtat än hjärnan? När man märker att en kommentator brinner för sitt jobb eller sin sport så känns det ivarjefall för mig som att man inte är ensam när man kollar.
Inlägg #2: Postat: 2007-11-09 22:45:00
Henrikk
Handen på hjärtat så är det väl så är det väl rätt så många som flyr undan för att få se en fotbollsmatch ifred ibland.
Inlägg #3: Postat: 2007-11-09 22:45:00
Henrikk
Precis som med Arne Weise i sin fotölj blir Arnes upprepningar och självklarheter en del av en atmosfär man lärt sig att tycka om. Glenn Strömberg, Jakob Hård och kanske till och med Bo Hansson är människor som jag delat många härliga stunder med. Visst har alla ett bäst-före-datum och jag önskar att jag kände till fler eldsjälar. Gör du?
Inlägg #4: Postat: 2007-11-11 14:20:00
STEHOL
"Visst har alla ett bäst-före-datum och jag önskar att jag kände till fler eldsjäler" ? Vad i helvete yrar du om ? Finns det någon sak i din kommeentarfälts-ordeal så får du gärna förtydliga det i EN begriplig kommentar.
Inlägg #5: Postat: 2007-11-11 15:51:00
Henrikk
Byt ut "och jag önskar.." till "så jag önskar".. så kanske det inte blir så inihelvete svårbegripligt kanske. Det betyder alltså att jag saknar de uppenbart förälskade kommentatorerna och inväntar först dem innan jag gladeligen kan placera Arne och c/o på hyllan.
Laddar...