Inlägg #1: Postat: 2007-11-09 18:32:00
|
GunnarL |
Jag har gjort samma reflektion. Meningslösa plattityder som man kunde vara utan! Värst är Tommy Svensson som tjänar grova pengar på att sitta i Canal och uttala självklarheter. En fördel har dock de "äldre" kommentatorerna - de SKRIKER inte lika högt som de unga, som för övrigt uttalar samma plattityder men ofta med mindre kunskap! Sen undrar jag bara varför man stavar Hegerfors med "Ä" i rubriken?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2007-11-09 22:44:00
|
Henrikk |
En av dina sämre artiklar, tycker jag, även om den pekar på glasklara problem i sportvärlden. För mig finns det inget tråkigare än att lyssna på "experterna" i soffan eller ex-fotbollspelarna. De sistnämda brukar ju dessutom vara så socialt inkompetenta och uppenbart obekväma att de knappt får fram mer än ett par stavelser. Varför placera dessa i en TV-soffa överhuvudtaget? Problemet handlar om färglöshet och missriktad kärlek.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2007-11-10 11:31:00
|
El Guatusi |
Ah, så illa är det väl inte! Vem minns inte Rolle Stoltz härliga truismer: "Grabbarna måste åka skrisskor" osv? Då är det värre med s k tyckarpaneler som sitter o analyserar??? varenda detalj, men ofta är olidligt pretentiösa.
|
|