Linda Rosing, vad tänker du med då?

Inlägg #1: Postat: 2007-11-07 08:03:00
Billy Butt
Just för tillfället ligger jag inte bakom några aktuella svenska artister därför att jag har mitt stall i Baltikum där jag varit verksam länge, men jag har tidigare stått bakom några av Sveriges absolut största artister. Det handlar inte om "gamla meriter" uitan en artist är en artist oavsett om det var på 80 talet eller i dag. Samma krav ställs på den som vill bli popstjärna.
Inlägg #2: Postat: 2007-11-07 08:06:00
Billy Butt
Sanningen är att det ställs högre krav i dag än på 80 talet därför att i dag finns mer konkurrens. Dessutom en gammal musikproducent är som en gammal fotbollstränare - man ser i pannan på folk vilka som är potentiella stjärnor och vilka som är "B" och tyvärr ser jag Marie Picasso som "B" artist.
Inlägg #3: Postat: 2007-11-08 21:33:00
Nicki
Jag tror nog att Picasso kan göra som så många andra artister; spotta ur sig några schyssta låtar för att sedan falla i glömska. För mig som skivköpare eller snarare låtköpare, eftersom jag numera mest köper enstaka låtar så är det okej, men för artisten är det kanske mindre kul.
Inlägg #4: Postat: 2007-11-08 21:34:00
Nicki
De flesta från Fame Factory och Idol är vad jag skulle kalla B-artister, men det tycks ju inte stoppa deras framgång.
Inlägg #5: Postat: 2007-11-19 23:41:00
Elisabet
Marie Picasso, som jag ser det- har fel stylist. Hon passar inte i dessa korta klänningar, då hon är kraftig och hon borde ha mer svart och enklare frisyrer, samt koncentrera sig på att inte prata så personligt. Man ska vara cool om man ska bli en bra artist, anser jag. Cool blir man, om man vet vad man vill med sin musik.
Laddar...